TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• motor/tenning kutter nÃ¥r lader trykk kommer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#162560  av sleeper

da er\var det nok FC du fikk!
virker som at det ikke er noen turbotrykkmåler i den bilen!?!? bare den org! og den er ikke verd 1 øre engang!! KJØP EN NY MÅLER!!!(og ikke en fra biltema el lign...)

#162565  av markjk

Har tenkt den i fra cd cardic med knall lys i. Vist ikkje den bøss og?

#162567  av sleeper

ikke kjøp den... kjøp fra et bra merke! (autometer, hks, blitz osv)

#162571  av larsst185

Jepp.Cd cardic har vel autogauge.Tøft lys men ellers ustabilt piss.

#162904  av Andy_Celica

Jeg hadde det samme problemet på bilen min, det viste seg at kompressor bladet i turboen hadde blitt slitt, faktisk 5 mm var borte fra kompressorhjulet. så turboen måtte overhales, etter det ble den sinnsykt mye bedre og går helt problemfritt, du merker faktisk mye effektøkning.
men jeg har en St205 da

#162930  av GT4 CS

Andy_Celica skrev:Jeg hadde det samme problemet på bilen min, det viste seg at kompressor bladet i turboen hadde blitt slitt, faktisk 5 mm var borte fra kompressorhjulet. så turboen måtte overhales, etter det ble den sinnsykt mye bedre og går helt problemfritt, du merker faktisk mye effektøkning.
men jeg har en St205 da
ØH!!! Hvordan gikk dette for seg da? SLitt kompressorhjul og høyere ladetrykk?

#163229  av sleeper

GT4 CS skrev:
Andy_Celica skrev:Jeg hadde det samme problemet på bilen min, det viste seg at kompressor bladet i turboen hadde blitt slitt, faktisk 5 mm var borte fra kompressorhjulet. så turboen måtte overhales, etter det ble den sinnsykt mye bedre og går helt problemfritt, du merker faktisk mye effektøkning.
men jeg har en St205 da
ØH!!! Hvordan gikk dette for seg da? SLitt kompressorhjul og høyere ladetrykk?
ville vel tru enten at det hadde kommet noe inn i turboen, eller så vbar lagringene på den ferdige sånn at det skrubba i huset...!?