CelicaTurbo skrev:Jostein: er klar over at det blir rotete med slike stickys men blir det ikke enda mer rotete om vi skal duplisere modell-områdene på forumet med en egen sticky-del? Mulig jeg misforstår deg litt.
Nei tror igrunn ikke du har misforstått,men tenkte på at det kanskje ble litt rotete ja,og som Speeder er inne på vil egentlig folk sjekke der inne??tvilsomt,nye medlemmer vil som regel ikke se sticky postene heller.Eller det som er postet lengre ned på siden,eller på neste side.Og dette er jo egentlig forståelig.
Og om vi hadde en egen forum del med "sticky" poster så ville nok hvertfall ikke den blitt sjekket før man poster tror jeg.Så det hadde nok bare blitt linket til av noen som er "kjent" på/med forumet.
Luftet bare tanken,jeg griner ikke uansett om det blir sånn eller sånn.Finner meg i det meste.Og når alt kommer til alt er nok den løsningen vi har,den beste inntil videre.
Mens vi alikevel er inne på det så må jeg si at Kjøp/salg forumet er noe jeg virkelig ville strammet opp.Poster som ikke er relatert til topic burde SLETTES umiddelbart,det syns jeg folk må finne seg i.Det er altfor ofte slik at om noen legger en bil eller hva som helst ut for salg,så ender annonsen opp i en diskusjon.Fordi folk må si at bilen er fin/stygg og at det hele burde vært sånn eller slik etc....Jeg poster ikke så mye der selv,men når jeg gjør det skulle jeg gjerne hatt mulighet til å slette andres poster selv,for det er mye som ikke hører hjemme der.Og det er for mye for dere å skumme gjennom hver post,og for mye tiltak å sende pm til moderator....Dette er hva jeg mener,men missforstå meg rett hehe.Det er ikke snakk om at hver enkelt skal få tiltak til å slette poster i kjøp/salg delen,for det vet jeg at ikke er realistisk.Bare en oppfordring til folk NOK EN GANG om ikke å bare slenge in poster som "kul bil bare synd jeg mangler 799999,-"