Noen her som vet hvor mye mer 3sgte motoren veier enn 3sge motoren i mr2?
men dette er ikke fakta. MR2Turbo har sikkert tallene på dette i hodet

Larsen skrev:takker! blir til god hjelp da jeg skal godkjenne minEr jo bilens totalvekt som spiller inn når du skal godkjenne da, ikke vekta på selve motoren vel?
Morten skrev:Hvis du kjører orginal downpipe ville jeg vurdert en sånn Ebay sak. Sparer 5-10kg på å bytte ut den orginalePlanen var jo å godkjenne den med samme spesifikasjoner som na motoren da. Har vel en 3"dp der, men bør vel ha katalysator hvis den skal igjenom godkjenning.Ellers trenger du jo ikke verktøysettet akkurat da, og er jo mye småting en kan ta ut før du skal bort å veie. Hvis det er solskinn den dagen kan du jo f.eks legge igjen t-taket hjemme?
Ville tatt en uoffisiell veiing på kveldstid selv først jeg, for å få et inntrykk av hvordan det ligger an. Turboene har jo mye utstyr orginalt, så er ikke sikkert du trenger å pese noe med det i det hele tatt