Da har nokk hjul lageret ditt tatt kvelden. Det du merker det best på er om du hører litt skrape lyder, eller rettere sagt lyder som ikke skal være der, lett og bli litt lurt av bremseklosser som henger litt. Du kan og kjenne om det er noen form for slark i dekket ditt, dette kjenner du ved og ta tak i hver kant av dekket og vri og brekke på det med henna. Har du tatt 4hjulskontroll? Så du vet at ikke spindelen din ble bøyd også. Og det kan være farlig og kjøre med gåent hjul lager, hjulet kan i værstefall falle av, men det skjer ikke over natta om ikke spindelen din og fikk en skade, men det vet du jo ikke før du har tatt og sjekket, eller målt hjulinnstillinga. Ellers kan lageret låse seg. Hvor fort dette skjer finnes det jo ingen fasit på, kommer ann på hvor mye lageret ble skadet,eller er slitt. Jeg parkerte min bil bare, tok ikke sjansen på og kjøre mer før jeg har byttet mitt. Du kan og risikere ødelegge selve navet noen ganger og.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000