HER er noen bilder av gullet mitt.. langt fra ferdig
Planer: Nytt oppgradert twin turbo kit, datasprut, coilovers, Blitz felger? cusco 1,5 veis diff, nye Sparco seter, skifte foringer,motorfester,en total motor overhaling,skifte alt av slanger til samco,+++lakke hele doningen blå pearlmor farge??forslag??
Det som er gjort: Skiftet til Greddy 3 rader intercooler, Greddy profec b boost controller, Greddy turbotimer, montert RMM vinge, veilside sideskjørt, Do Luck front fanger, lyddemping i hele karosseriet, TRD stabstag, Blitz Nurspec eksos, RMM downpipe, HKS luftfilter kit, Blitz pop-off, B&M shortshift, interiørpanel lakkert samt motordeksler(har bestilt), Defi BF boostmeter, Defi oljetemp, Defi oljetrykk, EGT eksostemp, nye baklykter 98, bi zenon, ++ noe jeg sikkert har glemt å skrive her..

Det som er gjort: Skiftet til Greddy 3 rader intercooler, Greddy profec b boost controller, Greddy turbotimer, montert RMM vinge, veilside sideskjørt, Do Luck front fanger, lyddemping i hele karosseriet, TRD stabstag, Blitz Nurspec eksos, RMM downpipe, HKS luftfilter kit, Blitz pop-off, B&M shortshift, interiørpanel lakkert samt motordeksler(har bestilt), Defi BF boostmeter, Defi oljetemp, Defi oljetrykk, EGT eksostemp, nye baklykter 98, bi zenon, ++ noe jeg sikkert har glemt å skrive her..

Vedlegg
Digitalkamera 2005 167.jpg (285.2 kiB) Vist 553 ganger
Digitalkamera 2005 170.jpg (117.32 kiB) Vist 567 ganger
Digitalkamera 2005 171.jpg (347.25 kiB) Vist 575 ganger
Digitalkamera 2005 098.jpg (253.67 kiB) Vist 585 ganger
Sist redigert av tore 95 tt euro spec den 17 des 2006 13:28, redigert 4 ganger totalt.
Blue Pearl Supra - I go singel