TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• T-shirts..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#16030  av CelicaTurbo

det var helst det jeg ville frem til ja... :) samtidig som jeg tror en "mer nøytral" versjon kan fungere bra :)

#16032  av Bjørni

Jeg sjekker opp svart t-skjorte med evil-toyota og ts-ogn url i skinnende sølv :mrgreen: , neida, blir vel enklest å forholde seg til en type t-skjorte så får jeg heller ta bestilling på hvilke størrelser dere vil ha.
Men, først og fremst må jeg få snakket med han fyren, tror ikke han driver med brodering så det blir nok silketrykk.

Er det noen som har ett skikkelig bilde av Evil-Toyota slik at jeg har noe å jobbe med?

Skal komme med noen konkrete forslag til utforming å så sette opp en poll på de forskjellige alternativene?

Hva med svart t-skjorte med url fremme hvor skjortelomma hører til å være og STOR Evil-Toyota bak, kanskje url bak også?

#16033  av MR2turbo

Bjørni skrev:Hva med svart t-skjorte med url fremme hvor skjortelomma hører til å være og STOR Evil-Toyota bak, kanskje url bak også?
Syns at url'en bør være med bak og ;)

Hva med å lage de rosa og størrelse small, tror de fleste her ville like det :mrgreen: :mrgreen:

#16039  av Bjørni

Hva med å lage de rosa og størrelse small, tror de fleste her ville like det
Da må det i såfall bli singlet.... :D :D

#16041  av MR2turbo

hmm.. Da må jeg shave under armene.. :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Nei det er sikkert best med sorte vanlige t-skjorter ;)

#16045  av erling

Stemmer for minimalt med gayness på skjorta.. :mrgreen:

#16047  av MR2turbo

erling skrev:Stemmer for minimalt med gayness på skjorta.. :mrgreen:
Er det ikke på tide å komme ut av skapet nå da, Erling :mrgreen: :mrgreen:

#16048  av erling

Markus, du må slutte helt å tenke høyt.. :mrgreen::mrgreen: :lol:

Kunne jo kjørt full pupp med en toyotabunad.. Hvis han duden driver med brodëring å sånn mener jeg.. :D:D

#16050  av MR2turbo

...hmm.. skal holde resten for meg selv :lol:

får vel prøve å holde oss litt til topic og ;) sorry :mrgreen:

#16062  av CelicaTurbo

kanskje litt greit at sidens hele navn også vises et sted, med liten skrift eller noe. "Toyota Sportscar OGN" sier jo folk ganske lite egentlig men på foliemerkene var det hensiktsmessig med små merker og det er nok til å vekke nysgjerrighet.

#16357  av chris

Jeg er med dønn. kjøper gjerne genser, t-skjorte, knappeskjorte, osv ;) Men dropper caps'en :mrgreen:

Må såklart ha evil-logoen om vi skal skaffe klær.

#16467  av Bjørni

Ingen som har ett bra bilde av Evil-Toyota :?
Kanskje noen som er dyktige i photoshop klarer å lage ?

#16471  av chris

CelicaTurbo skrev:kanskje litt greit at sidens hele navn også vises et sted, med liten skrift eller noe. "Toyota Sportscar OGN" sier jo folk ganske lite egentlig men på foliemerkene var det hensiktsmessig med små merker og det er nok til å vekke nysgjerrighet.
Enig. Greit å ha hele navnet, og webadresse under. Tror folk skjønner litt mer da, siden OGN ikke er det mest vanlige ordet i ordboka ;)

#16808  av Erlend

Dette høres bra ut, jeg er med.

Svart t-skjorte med relativt stor Evil-Toyota logo bak og http://www.ts-ogn.no under, og et lite diskret Toyota Sportscar OGN foran synes jeg høres fint ut forresten :)

#16816  av chris

Erlend skrev:Dette høres bra ut, jeg er med.

Svart t-skjorte med relativt stor Evil-Toyota logo bak og http://www.ts-ogn.no under, og et lite diskret Toyota Sportscar OGN foran synes jeg høres fint ut forresten :)
Høres bra ut ja!!