TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som skal pÃ¥ Autofil Tuning-finalen pÃ¥ lørdagen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#168736  av grimfer

Magne_F skrev:hehe. Jeg leste i en annen post at du var der det skjedde. Så deg nok ja, men kunne ikke se noen toyota logo på drakten.. :-)
Hm. Du sier noe. Kanskje jeg burde få sydd på et toyota-merke?
Med en liten undertekst, kanskje:
"Jeg er der på maks 20 sekunder om bilen din brenner. Maks 5 om du kjører Toyota"
eller noe i den dur...

#168739  av Magne_F

Enten det, eller så kan du skaffe en Toyota brannbil.

#168743  av grimfer

Toyota brannbil? Hm.

Kanskje en quick response-brannbil? En Supra ombygd til pickup (!) Med vann- og skumkanon bakpå...

Det hadde gjort seg.

#168744  av Magne_F

Er vel noen som vil mene at det er å ødelegge en supra da.

#168745  av cs2451

ja.
hilux kunne vel ha gjort susen.

#168746  av grimfer

hilux hadde velta i første utrykning...

Heh. Nei, vi trenger noe med litt power.

#168748  av w-master

Jeg var der. Magne på forumet ifra Horten var også der. Begge oss hadde t-shorter med ts-ogn merke forran og bak.

#168781  av Magne

Stemmer! Blei litt kaldt i T-Skjorta etter hvert men... :D SÃ¥ ut som vi var de eneste i t-skjorte der. hehe

Men dævven å solbrent jeg ble!

#168784  av sleeper

Magne skrev:Stemmer! Blei litt kaldt i T-Skjorta etter hvert men... :D SÃ¥ ut som vi var de eneste i t-skjorte der. hehe

gikk du i t-skjorte??? jeg gikk i genser og jakka å frøys FORTSATT!!!! det var grisekalt jo... :shock:

#168796  av w-master

Magne skrev:Stemmer! Blei litt kaldt i T-Skjorta etter hvert men... :D SÃ¥ ut som vi var de eneste i t-skjorte der. hehe

Du ble solbrent du og :lol: Jah, Ble faens så solbrent selv :evil: Men du er enig, det var værdt det :twisted:

#168797  av w-master

sleeper skrev:

gikk du i t-skjorte??? jeg gikk i genser og jakka å frøys FORTSATT!!!! det var grisekalt jo... :shock:
Går i t-skjorte året rundt jeg...nesten uansett vær :roll: Av og til er jeg fornuftig å ta med jakke :twisted:

#168966  av Neemi

Jeg og Rage var der og :)
Var flere som ble solbrente gitt, huden passet nesten ikke i panna dagen etter.

Deilig at sesongen er igang igjen synes jeg.
Litt kjølig pga vinden, men sommeren kommer så absolutt nå ;)

#169074  av jan-erik

Skal si jeg ble solbrent jeg også. Flasser i ansiktet nå så man skulle tro jeg hadde vært i syden. Men en knall dag, og mange hyggelige folk å hilse på igjen.