ja da har jeg akkurat fikset foringer høyre side bakk og skifta hjulager pga eu kontroll.
dro for å godkjenne bilen og på vei ditt så hører jeg at det begynte å romle i høyre hjul forran.
det var også det eneste som ikke gikk igjenom på kontrollen.
dette har sikkert sammenheng med kjøring på bane og en nesten ulykke for et par dager siden.Traff en tæla dump som nesten kasta bilen av veien i en sving.
bilen er i forøvrig en del stivere enn orginal og har kjørt med nesten 2" camber rundt baut.
Dette og andre fakta gjør at bilen min tygger hjulagre.
får å sammenligne:
før 210.000km vanlig camber 0,5" pga senking.vanlig kjøring +noen banetreff ingen ødelagte lagre enda
etter 210.000-234.000km hyppige banetreff nesten ikke vanlig kjøring og etterhvert på ca 220.000-234.000km 2"camber rundt baut så har jeg ryki ett lager venstre forran 2 høyre forran 2høyre bak 2 venstre bak skal sies at de to siste her ble byttet delvis pga toleransefeil i aksel/strammemutter/skive
har også ryki noen nav tror det ble det 4 nå.
sikkert noen som lurer på hvorfor jeg gider å skrive dette
vel det er en moral ett sted her og den er hvis du ikke kjører idiot på bane og du ikke har god råd så se til at du har orginal camber så du ikke sliter deg fattig på hjulagre
thats it
dro for å godkjenne bilen og på vei ditt så hører jeg at det begynte å romle i høyre hjul forran.
det var også det eneste som ikke gikk igjenom på kontrollen.
dette har sikkert sammenheng med kjøring på bane og en nesten ulykke for et par dager siden.Traff en tæla dump som nesten kasta bilen av veien i en sving.
bilen er i forøvrig en del stivere enn orginal og har kjørt med nesten 2" camber rundt baut.
Dette og andre fakta gjør at bilen min tygger hjulagre.
får å sammenligne:
før 210.000km vanlig camber 0,5" pga senking.vanlig kjøring +noen banetreff ingen ødelagte lagre enda

etter 210.000-234.000km hyppige banetreff nesten ikke vanlig kjøring og etterhvert på ca 220.000-234.000km 2"camber rundt baut så har jeg ryki ett lager venstre forran 2 høyre forran 2høyre bak 2 venstre bak skal sies at de to siste her ble byttet delvis pga toleransefeil i aksel/strammemutter/skive

har også ryki noen nav tror det ble det 4 nå.
sikkert noen som lurer på hvorfor jeg gider å skrive dette


vel det er en moral ett sted her og den er hvis du ikke kjører idiot på bane og du ikke har god råd så se til at du har orginal camber så du ikke sliter deg fattig på hjulagre

thats it

gt4