TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#169736  av sleeper

bose skrev:Morgendagens input-liste:
1: Basstromme: Beta 52
2: Skarptromme: SM57
3: Hihat: C02
4: Tim : C419
5: Tam C419
6: Overhead : C02
7: Overhead : C02
8: Bass : D.I
9: Piano : D.I
10: Piano : D.I
11: Gitar : SM57
12: Gitar : SM57
13: Hovedvokal: MD441
14: Backingvokal : SM58
15: Backingvokal 2 : SM58
16: Tale : SM58

:p

HÆ?

#169767  av celicat23

Det regner ikke, og er tørt på bakken. Går ut, rygger bilen ut av garasjen. Finner frem verktøy, og legger meg ned for å begynne skru av front fangeren til TT'n. Når jeg har skrudd av 1 skrue, hva skjer? Begynner å regne.

GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#169801  av arctic_celi

Vet du hva celicat23... jeg er litt skuffa over deg altså... ja jeg er det..
Tenke seg til å ha hadt en celica.. også går man over til en TT?
Bilen som er kjent for å være et problembarn (tekniske feil og kjøreegenskaper).

Egentlig den rake motsetningen til celica etter min mening ;)

Fin er den da.. tenkte litt på den jeg også... men så fant jeg ut at den var et problem barn også må jeg på VW verksted hvis noe er galt... og det er uaktuelt... aldri aldri mer..

#169820  av celicat23

arctic_celi skrev:Vet du hva celicat23... jeg er litt skuffa over deg altså... ja jeg er det..
Tenke seg til å ha hadt en celica.. også går man over til en TT?
Bilen som er kjent for å være et problembarn (tekniske feil og kjøreegenskaper).

Egentlig den rake motsetningen til celica etter min mening ;)

Fin er den da.. tenkte litt på den jeg også... men så fant jeg ut at den var et problem barn også må jeg på VW verksted hvis noe er galt... og det er uaktuelt... aldri aldri mer..
Solgte ikke celica'n for å kjøpe meg TT. Celica'n ble solgt fordi den var for dyr for meg og ha. Ble avhengig av å kunne jobbe overtid for at regnskapet skulle gå i 0. Ikke bra. Så derfor ble den solgt :-/

At jeg kjøpte meg TT var bare fordi jeg ikke eier selvkontroll eller er skarpest i toppen. Fikk noia etter et par uker med bare yaris, og begynte å leite etter noe morro. Skulle egentlig ha en A4 turbo, men kom over TT'n. Ble solgt da jeg satte meg inn i den og så interiøret, og ble enda mer solgt da jeg fikk kjenne hvordan den gikk. Kan godt innrømme at jeg har angret på at jeg kjøpte den i ettertid. Men gjort er gjort...Så da kan jeg like så godt prøve hvordan det er å eie den.

At det blir masse verksted regninger pga tysk "kvalitet" er jeg klar over. Vet at VAG produkter er noe søppel da jeg har eid det før + bekjente har eid flere forskjellige i løpet av flere år.

Men...Jeg mener....Det er jo ikke noe værre enn å selge TT'n når man blir lei, å kjøpe seg noe nytt. Jeg er ikke den som er kjent for å eie bilene mine lengst, så det vil nok gå MAX 1 eller 2 år så har jeg noe annet igjen. Jeg har jo eid (i rekkefølge, etter hva jeg husker) pontiac, toyota, toyota, toyota, toyota, volkswagen, volkswagen, toyota, toyota, og har nå toyota og audi. Sett ut ifra det så er sjansene store for at neste bil kan bli japse igjen :-) Og jeg TROR ikke jeg gidder å ha TT'n mer enn i sommer....Men.....Vet jo aldrig ;-)

Hvit celica gt4 (mk6) hadde gjort seg kanskje....

#169850  av arctic_celi

celicat23 skrev:Solgte ikke celica'n for å kjøpe meg TT. Celica'n ble solgt fordi den var for dyr for meg og ha. Ble avhengig av å kunne jobbe overtid for at regnskapet skulle gå i 0. Ikke bra. Så derfor ble den solgt :-/

At jeg kjøpte meg TT var bare fordi jeg ikke eier selvkontroll eller er skarpest i toppen. Fikk noia etter et par uker med bare yaris, og begynte å leite etter noe morro. Skulle egentlig ha en A4 turbo, men kom over TT'n. Ble solgt da jeg satte meg inn i den og så interiøret, og ble enda mer solgt da jeg fikk kjenne hvordan den gikk. Kan godt innrømme at jeg har angret på at jeg kjøpte den i ettertid. Men gjort er gjort...Så da kan jeg like så godt prøve hvordan det er å eie den.

At det blir masse verksted regninger pga tysk "kvalitet" er jeg klar over. Vet at VAG produkter er noe søppel da jeg har eid det før + bekjente har eid flere forskjellige i løpet av flere år.

Men...Jeg mener....Det er jo ikke noe værre enn å selge TT'n når man blir lei, å kjøpe seg noe nytt. Jeg er ikke den som er kjent for å eie bilene mine lengst, så det vil nok gå MAX 1 eller 2 år så har jeg noe annet igjen. Jeg har jo eid (i rekkefølge, etter hva jeg husker) pontiac, toyota, toyota, toyota, toyota, volkswagen, volkswagen, toyota, toyota, og har nå toyota og audi. Sett ut ifra det så er sjansene store for at neste bil kan bli japse igjen :-) Og jeg TROR ikke jeg gidder å ha TT'n mer enn i sommer....Men.....Vet jo aldrig ;-)

Hvit celica gt4 (mk6) hadde gjort seg kanskje....
Måtte jobbe overtid for å få ting til å gå i null?
hmmm... det der hørtes veldig kjent ut du.

Så du er en av de som vil skaffe seg en celica gt4 altså? Ja forstår deg godt...nok power... veldig god rallybil.. og begynner å bli grei kjøpspris.

#169851  av arctic_celi

ups
Sist redigert av arctic_celi den 30 apr 2006 20:49, redigert 1 gang totalt.

#169854  av arctic_celi

Nei er man bil gal så er man det...

Jeg har nettopp fått på mine slitte sommerdekk
(kjøre med vinterdekk er jo som å kjøre med "stylter" på dekkene)

Så hvertfall... kjørte med sommerdekk... åååhhh hvor deilig er ikke det... lå i en grei fart til jobb (det er masse fine svinger som alltid)
Så der lå jeg i et fint driv.. bilen koste seg i ca 4000-6000 omdreininger... responsen er kontant.. bilen gir beskjed om alt som foregår...man kjente at den la seg helt perfekt i svingene... kjente de delige g-kreftene i svingene.. bilen lå som klistert ned i bakken...kasset litt på... og bilen glir ikke ut i det heletatt... den bare legger seg enda bedre i svingern...

Da tenkte jeg: Guuuuud.... JEG ELSKER denne bilen!!
(ps: ikke sladre til dama da, hun er sjalu nok som det er... )

Så.. tror nok jeg er bitt litt av basillen jeg også gitt.

#169889  av celicat23

Ikke press den for langt uten å vite hva du driver med da. Lå sidelengs på motorveien vinterstid med celica'n. Og det å ligge sidelengs på motorveien i 90km/t med en FWD bil....Det er ikke gøy. Takk gud for at det var en bussfil der, ellers ville jeg vraka bilen der og da.

Og når det gjelder valget av GT4: Det er egentlig bare 2 biler det står i mellom når det gjelder toyota, og det er supra og GT4. Og får "supra penger" så kjøper jeg heller en honda NSX. Så...Men den som lever får se. Kan jo finne på noe annet dumt og :)

#169892  av sleeper

og rette en fwd bil er IKKE lett! skal være kjapp i reaksjonen da ja...

#169893  av 2000celica

Neemi skrev: Jobber i et transportfirma som heter Schenker.
Sitter her og koser meg med en stoooooor haug papirer fra ymse sjåfører som har vært innom.
Nok å gjøre, men må jo titte innom her og ;)
Schenker er over store deler av verden,kan jo søke om forflytning hit hvis du fryser.....
:wink:
Vedlegg
Schenker restaurant i Nouakchott
Schenker restaurant i Nouakchott
Schenker Mauretania.JPG (550.08 kiB) Vist 394 ganger

#169906  av GT_rider

celicat23 skrev:Det regner ikke, og er tørt på bakken. Går ut, rygger bilen ut av garasjen. Finner frem verktøy, og legger meg ned for å begynne skru av front fangeren til TT'n. Når jeg har skrudd av 1 skrue, hva skjer? Begynner å regne.

GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skubbe bilen ut av garasjen for å skru?? :? Skrur jo inne i garasjen såklart :wink: 8)

#169923  av Andy_Celica

Jippi går opp i lønn!! Jehg jobber jo som lærling, har fjort det nå i 4 mnd, har hatt 51 kr men de synes at jg gjør en god jobb, så jeg øker til 90 det er 40 kr mere i mnd det, digg, nå slipper jeg å jobbe overtid for at regnskapet skal gå i 0

#169929  av bose

Andy_Celica skrev:Jippi går opp i lønn!! Jehg jobber jo som lærling, har fjort det nå i 4 mnd, har hatt 51 kr men de synes at jg gjør en god jobb, så jeg øker til 90 det er 40 kr mere i mnd det, digg, nå slipper jeg å jobbe overtid for at regnskapet skal gå i 0
40 kr mer i måneden? :lol:

#169930  av sleeper

bose skrev:
Andy_Celica skrev:Jippi går opp i lønn!! Jehg jobber jo som lærling, har fjort det nå i 4 mnd, har hatt 51 kr men de synes at jg gjør en god jobb, så jeg øker til 90 det er 40 kr mere i mnd det, digg, nå slipper jeg å jobbe overtid for at regnskapet skal gå i 0
40 kr mer i måneden? :lol:
ja, da skjønner jeg at regskapet går i orden! :wink: :D
  • 1
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 1174