arctic_celi skrev:Vet du hva celicat23... jeg er litt skuffa over deg altså... ja jeg er det..
Tenke seg til å ha hadt en celica.. også går man over til en TT?
Bilen som er kjent for å være et problembarn (tekniske feil og kjøreegenskaper).
Egentlig den rake motsetningen til celica etter min mening 
Fin er den da.. tenkte litt på den jeg også... men så fant jeg ut at den var et problem barn også må jeg på VW verksted hvis noe er galt... og det er uaktuelt... aldri aldri mer..
Solgte ikke celica'n for å kjøpe meg TT. Celica'n ble solgt fordi den var for dyr for meg og ha. Ble avhengig av å kunne jobbe overtid for at regnskapet skulle gå i 0. Ikke bra. Så derfor ble den solgt :-/
At jeg kjøpte meg TT var bare fordi jeg ikke eier selvkontroll eller er skarpest i toppen. Fikk noia etter et par uker med bare yaris, og begynte å leite etter noe morro. Skulle egentlig ha en A4 turbo, men kom over TT'n. Ble solgt da jeg satte meg inn i den og så interiøret, og ble enda mer solgt da jeg fikk kjenne hvordan den gikk. Kan godt innrømme at jeg har angret på at jeg kjøpte den i ettertid. Men gjort er gjort...Så da kan jeg like så godt prøve hvordan det er å eie den.
At det blir masse verksted regninger pga tysk "kvalitet" er jeg klar over. Vet at VAG produkter er noe søppel da jeg har eid det før + bekjente har eid flere forskjellige i løpet av flere år.
Men...Jeg mener....Det er jo ikke noe værre enn å selge TT'n når man blir lei, å kjøpe seg noe nytt. Jeg er ikke den som er kjent for å eie bilene mine lengst, så det vil nok gå MAX 1 eller 2 år så har jeg noe annet igjen. Jeg har jo eid (i rekkefølge, etter hva jeg husker) pontiac, toyota, toyota, toyota, toyota, volkswagen, volkswagen, toyota, toyota, og har nå toyota og audi. Sett ut ifra det så er sjansene store for at neste bil kan bli japse igjen

Og jeg TROR ikke jeg gidder å ha TT'n mer enn i sommer....Men.....Vet jo aldrig
Hvit celica gt4 (mk6) hadde gjort seg kanskje....