TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT-4 vekt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#21146  av Speeder

CelicaTurbo skrev:stemmer forsåvidt at "Gruppe A" bare ble levert med høyreratt, det er pga at den ble kalt "WRC" i Europa med venstreratt (og høyreratt i England). Samme bilen, men forskjellig navn i forskjellig marked :)
Klar over at den ble kalt forskjellig ettersom hvilke land du er i...:)
Den ble også kalt WRC i japan..

http://gtfour.supras.org.nz/homologation.htm

#21147  av CelicaTurbo

stemmer nok litt bedre det der ja :) Ellers, selv om bilen ble kalt WRC ble den som Qick sier ikke brukt som homogaliseringsmodell for WRC :)

#169833  av Andy_Celica

ST205 skrev:
Quicksilver skrev:oki jeg har handlet meg en Ekte Grp. A utgave :) den er 96kg lettere en vanlig GT-4+++ masse annet gromt :)

mente de bare hadde laget Grp. A (noen kaller den WRC) med LHD styring jeg. har du bilde av de tre dysene foran inni grillen din??
Jepp... Har bilde av dysene og antilag'en.

Du mente sikkert RHD? Men jeg har hvertfall venstrestyrt.
Sorry for å dra opp en sånn gammel post, jeg har en RHD WRC og jeg har den antilag'en, men hva hvor er de dysene dere snakker om?? hvem grill er det snakk om??

#170262  av GT4 CS

I støtfangeren din forran sitter det noen dyser, 3stk om jeg ikke husker feil, sitter 3 på min. Dise er til og spraye vann på radiatoren til ic. På cs er det veldig enkelt og kobble dette inn, iallefall om du har lyktespylere. Bare og kobble om slangene slik at du ikke har lyktespyler lenger. Og jeg merker noe forskjell på min bil, om jeg kjører hardt over lengre tid og sprayer så merker jeg at bilen blir frisk igjen, samme om jeg står i kø kjøring.