TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilling av foliemerker!

• All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

#17089  av chris

Jeg også fikk dem i dag.. handed over by Kristian himself. hehe

Hvor plasserer dere merkene? hadde vært gøy om alle hadde hatt i hvert fall NOENLUNDE lik plassering. Jeg spurte flere av folket som var på treff i dag, de fleste likte best øverst bak på døra.

Blir knall å få et hvitt et nederst på bakruta også. akkurat passe stort og diskret blir det :)

#17102  av MRQuoc

tenkte jeg skulle ha det rett under side vinduet ved siden av dørsprekken ..
og den tredje vet jeg ikke noe om enda.. kunne kanskje trengt en ganske stor en over "capsen" over bakruta mi? .. eller en stor front-rute-merke :D
men det kan jeg fikse etterhvert.

hvordan er det med merket? .. skal vi ta TS-OGN som trademark?! :P
patent på hvordan merke skal være , for at ikke noen forfalsker det?! *tihihi*

#17106  av chris

MRQ skrev:tenkte jeg skulle ha det rett under side vinduet ved siden av dørsprekken ..
og den tredje vet jeg ikke noe om enda.. kunne kanskje trengt en ganske stor en over "capsen" over bakruta mi? .. eller en stor front-rute-merke :D
men det kan jeg fikse etterhvert.
Mente du på døra, eller bak døra nå?
Jeg skal i hvert fall ha det på døra, under vinduet, altså øverst på selve døra.

Velger også et merke i samme størrelse, i hvitt, som jeg skal plassere nederst på bakruta :)

#17107  av MRQuoc

jeg tenkte under sidevinduet "bak" meg .. altså til høyre for dørsprekken .. :]

#17111  av chris

MRQ skrev:jeg tenkte under sidevinduet "bak" meg .. altså til høyre for dørsprekken .. :]
Okay, bak døra ja. Men det er nesten samme plassering da. Hadde vært gøy om alle hadde festa merkene i det området der. På døra eller bak døra, helst øverst.

Bare et forslag fra min sin side da.

#17125  av Christian

Jeg har allerede festa mine, bakerst på sideskjørta og ett øverst i bakruta... (Innvendig)

#17139  av MRQuoc

med andre ord Christian... du vil altså ikke være med i den tøffe gjengen? !
:mrgreen:

#17141  av chris

MRQ skrev:med andre ord Christian... du vil altså ikke være med i den tøffe gjengen? !
Noen skal på død og liv skille seg ut vettu :mrgreen: :mrgreen:

#17144  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:med andre ord Christian... du vil altså ikke være med i den tøffe gjengen? !
Noen skal på død og liv skille seg ut vettu :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#17202  av CelicaTurbo

jostein: skal du ha hvitt eller speilvendt så spesifiser det i meldingsfeltet på giroen.

Og til alle sammen: Om noen har spesielle krav nå til farger eller speilvendte merker så gi meg beskjed innen kort tid for jeg bestiller en liten ladning nå på etterskudd og jeg vil helst unngå flere bestillinger av dette på en stund. Andre størrelser kommer vi tilbake til senere når alt dette har roet seg noe ned.. :)

#17217  av Turbo 4x4

Har du fått bestillingen min????

#17251  av CelicaTurbo

De siste bestillingene jeg har fått er fra:

Morten Andre BÃ¥heim
Cato Solheim Madsen

så om du er en av disse legger jeg konvolutt i posten i morgen :)

Om du ikke er en av disse må du nok vente litt til til jeg mottar giroene, mottok disse to i dag.

#17281  av PÃ¥l

Har nå bestilt 3 speivendte grå, tenkte å ha dem på begge bakre sidevinduer pluss øverst i bakvinduet. Blir tøft!

#17303  av CelicaTurbo

Jeg har ingen speilvendte inne nå men bestiller noen om kort tid.

Det jeg egentlig vil poengtere er dette: På en MR2 føler jeg ikke at det har noen hensikt med et speilvendt merke. Merket kommer tydeligere frem om det står på utsiden av glasset og det sitter plenty bra nok til å tåle vær og vind, men ikke isskraper eller vindusviskere. På MR2'en er bakruten flat og beskyttet og der er ingen visker, derfor var speilvendte merker i utgangspunktet påtenkt Celicaer med visker på bakruten. Om personer med MR2 ønsker speilvendte merker skal dem så klart for det, men jeg ser på det som en ulempe for synligheten så snart synsvinkelen til glasset blir litt skrå og ganske fort usynlig ettersom vinkelen blir større (eller mindre er det vel egentlig rent matematisk :) ).

Pål, du vil fremdeles ha speilvendte? :) Ikke noe problem så klart, men det vil ta litt ekstra tid, ca to uker.

#18433  av Goose

Kristian.
Nå har jeg lovet å sjekke opp ting og tang men han fyren som jeg skulle få pris av flyttet til usa.

Nå har jeg fått kontakt hos en annen firma.
Et lite firma som er ikke så dyr. Skal sjekke prisen hvis jeg kunne få vektor fila fra deg eller få en stor jpg med riktige mål og hvilke fpnter det ble brukt slik at jeg kan reprodusere dem i corel.
Da kan jeg sende fila til han og få prisen for ferdig utskjerte.
Hvis deter noe interesser for dette.

Hvis ikke så vil jeg gjerne ha målene slik at jeg kan se hvor kan jeg plaserre merkene.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13