Ja enig.
Jeg kjører en vw multivan (transporter) med 2,4 sugediesel, 77 hk. det er kjipt det.
ventreC skrev:fikk giver i posten på fredag, men selvfølgelig var det feil del... den passet hvertfall ikke overens med resten... så blir vel to nye uker med kjøring i skitten pickup med kasettspiller... vurderer faktisk å vaske den ren og flytte over cd-spillern!er ikke noe vits!
cs2451 skrev:kjenner til løse deler ja. ligger motordeler i hele garasjen nå.jeg har fått stempla idag forresten, ser ut til at det blir våler.
cs2451 skrev:Den er fin. da e det jo bare å sette i gang. tror ikke det blir noe våler på meg.Tror ikke det blir våler på meg heller, leverte blokka på sarpsborgmotorverksted idag og får den igjen i slutten av mai, pga mye å gjøre der nå!
Andy_Celica skrev:Det var surt! kommer vel sterkere tilbake når det er rudskogen!cs2451 skrev:Den er fin. da e det jo bare å sette i gang. tror ikke det blir noe våler på meg.Tror ikke det blir våler på meg heller, leverte blokka på sarpsborgmotorverksted idag og får den igjen i slutten av mai, pga mye å gjøre der nå!
anjaa skrev:ja, japsetreffet er 5.junijeg skal være flaggvakt med sindre