TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motorshow - 14. Mai 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#171943  av @lpher

dca skrev: om det er uvant??? sikkert 2år siden! så ja...rimelig uvant ja! :?
kanskje noen vil kjøre kjerra mi dit? :)
Pfft...får ta det igjen neste gang da? :lol:

#171953  av Fantare

Vet ikke om det er skrevet noe om det før så jeg spør for sikkerthetsskyld.. har ts ogn en egen plass eller er det bare og stille seg atmed der det er flest Toyotaer :P
Må prøve og få polert bil til søndagen nå så jeg ikke kommer med halv rød bil og halv rosa nesten :lol:

#171972  av dca

da hadde jeg flaks gitt!
torsdag skal bilen min på full rubbing og polering hos noen som driver med det...så skulle jeg bare sende regninga til fattern! :P hehe...
så da blir det nyshina bil til søndag!!
den ble ifjor bulket i en vaskemaskin så den ble rettet opp og nylakkert tak igjen...så som plaster på såret ble jeg lovet dette til sommern da! :)
er firmaet som payer ja! :)

#171975  av dca

Wishmaster skrev:
dca skrev:
@lpher skrev: LOL...er det uvant eller? :D
om det er uvant??? sikkert 2år siden! så ja...rimelig uvant ja! :?
kanskje noen vil kjøre kjerra mi dit? :)
hehe, har samme problemet selv den morran :P men det skal nok gå fint å holde seg edru egentlig. kanskje noen skulle startet et firma som kjører bilene fra hus til utstilling :P
eller ihele tatt kjøreoppdrag søndag morgen! :)
hadde ihvertfall jeg vært en gullgruve for dem! :lol:

#171981  av @lpher

Fantare skrev: Vet ikke om det er skrevet noe om det før så jeg spør for sikkerthetsskyld.. har ts ogn en egen plass eller er det bare og stille seg atmed der det er flest Toyotaer :P
Godt spørsmål :) Ja..og ja...er vel svarene her :D j/k :) Jeg orger nok dette på vegne av TS-OGN ja :) Men...jeg har i tillegg invitert ett utvalg folk/biler som ikke er representer her inne også...i de fleste tilfeller så skyldes dette manglende pc/internett e.l. :wink: Såkalte TS-OGN-støttemedlemmer :D
Fantare skrev:
Må prøve og få polert bil til søndagen nå så jeg ikke kommer med halv rød bil og halv rosa nesten :lol:
LOL :D Join the club :wink: Har programmet full opp den uka her jeg også...for å få den presentabel til søndagen :)

#172005  av Hyperion

Ingen Mk6 gt-four? Hmm... Nå fikk jeg lyst på en Trondheimstur på søndag... Menneh.. Er 40 mil og jeg skal på jobb søndag kveld. What-to-do?whattodo?

#172018  av dca

Hyperion skrev: What-to-do?whattodo?
har du ikke gt-four da? :twisted:

#172089  av Fantare

Hyperion skrev:What-to-do?whattodo?
Ta veien til Trondheim :D

#172192  av Wishmaster

kom til trondheim, mangler en MK6 på utstillinga :P

#172220  av dca

da må jeg desverre bare melde pass på søndag! bilen min ble for 10.min siden rygget på! fikk en hengerkrok langt inn i ene tåkelyset så frontfangern min ser ikke akkurat fin ut!
men heldigvis var det en hyggelig dame som sto og venta da jeg kom ut av butikken så alt blir ordna opp igjen på forsikringa! heldigvis...

er jo bare 14 dager siden ei slo døra i siden min og ikke ville gjøre opp for seg og bare stakk av... med en stor bulk laget av knyttneven min i skjermen! :)

#172310  av @lpher

dca skrev:da må jeg desverre bare melde pass på søndag! bilen min ble for 10.min siden rygget på! fikk en hengerkrok langt inn i ene tåkelyset så frontfangern min ser ikke akkurat fin ut!
men heldigvis var det en hyggelig dame som sto og venta da jeg kom ut av butikken så alt blir ordna opp igjen på forsikringa! heldigvis...

er jo bare 14 dager siden ei slo døra i siden min og ikke ville gjøre opp for seg og bare stakk av... med en stor bulk laget av knyttneven min i skjermen! :)
Aj...ikke bra...

#172621  av @lpher

Da er Stokvik med mkIV Supra'n hans bekreftet :) Mjølhus kommer ikke med langtidsprosjektet sitt...men med en sort JDM NA Supra :)

#172704  av chris

Hvor blir det av mr2'ene da? Er dere for late eller? ;)

#172716  av @lpher

Blir en "viss" overvekt av Supra her nå ja...om ikke MR2, Celica og Lexus-folket våkner snart! :D

#172766  av dca

faen er så forbanna for det der nå... vært gøy å hatt min å der!
deler og sånt ble bestilt i gårtidlig..torsdag 18mai skal den inn å fixes! blir ihvertfall klar til våler da...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10