Morten skrev:Andy_Celica skrev:Toi1 skrev:
Jeg er ikke pro på corolla, den kom ihvertfall fra 1993. Jeg må finne meg et karroseri uten rust osv. Kommer til å legge ut prosjekte her når jeg starter
da passer 3sgte motoren rett nedi.
Har du putta en 3SGTE i en Corolla noen gang? Stusser litt på den bestemte tonen av at dette skal passe rett i da alle andre jeg har hørt om som diskuterer denne kombinasjonen mener absolutt motsatt? Ja, den går an å transplantere nedi, men passe rett i...?
PS! mener ikke noe vondt/personlig, vil bare ikke at trådstarteren skal få feil inntrykk av hvor "lett" det er da folk har forskjellige tanker om hva som er "passe rett i". 
Nei har ikke putta den nedi, men når jeg tokk ut motoren av min st205 målte jeg motorummet, motorfester osv. det gjorde jeg oxo da jeg bytta motor i den Carina E en jeg hadde en gang, og det var kanskej en halv cm feil her og der., og sånn jeg kan se det, er en corola lik i fronten som en carina E. så kan ikke skjønne at den ikke skal passe. qalt stemmer jo overens. noen deler som er litt anderledes i en st205, men etter slik jeg kan se og forstå skal ikke dette ha en invirkning på om motoren passer nedi.
Men om drivverk ut fra girkassa vil passe på en coralla sier jeg ikke, det jeg sier er at motoren passer nedi med motorfeseter osv. Ut av mine beregninger, men kan godt henne jeg har blingsa slitt, men tror ikke det.
Nei nei tar det ikke personlig, og synes det er bra at non følger med og retter meg opp hvis jeg er helt poå jordet. så takker for at du skrev det!