elino skrev: Ikke`no problem.....du har gjort en kjempejobbNo prob![]()
Lurte egentlig bare på hvor mange registrerte naer det er i Norge? med ratte på "rette" siden...

elino skrev: Ikke`no problem.....du har gjort en kjempejobbNo prob![]()
Lurte egentlig bare på hvor mange registrerte naer det er i Norge? med ratte på "rette" siden...
GT-Stian skrev:Er disse med på listen?Den nederste bilen er jo med i High Octane Scandinavia, ble testet på autobanen mot en Kawasaki Ninja.
@lpher skrev:Da trenger jeg litt mer input her folksHmmm.. mulig jeg tar feil her.... men - kan bil No 4, 9 og 31 kanskje være samme bil, eller ..........Så om dere kan korrekturlese så hadde det vært fint
Stiansen skrev:Jeg kom ikke på lista før jeg fikk skilt på min, men noen av bilene står ført med regnr, noen uten og noen med spørsmålstegn... det var bare detelino skrev:Er alle bilene på lista regga biler???Etter det jeg har fått med meg er det bare biler med hvite skilter som står på lista ja.
2fast4u skrev:Fant feilen ja...og det er selvfølgelig helt rett...det VAR samma bilen...takk for rettelsen@lpher skrev:Da trenger jeg litt mer input her folksHmmm.. mulig jeg tar feil her.... men - kan bil No 4, 9 og 31 kanskje være samme bil, eller ..........Så om dere kan korrekturlese så hadde det vært fint
![]()