TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk Supra mkIV register

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #137460  av @lpher

elino skrev: Ikke`no problem.....du har gjort en kjempejobb :wink:
Lurte egentlig bare på hvor mange registrerte naer det er i Norge? med ratte på "rette" siden...
No prob :) Skal sjekke...men så vidt jeg husker så er det ingen som har registrert en LHD NA Supra i Norge...enda :)

#149830  av NAGIK-RACING

her er en til jdm supra tt auto 96 mod
Vedlegg
Bilde(61).jpg
Bilde(61).jpg (2.81 kiB) Vist 4778 ganger
Bilde(57) (1).jpg
Bilde(57) (1).jpg (3.26 kiB) Vist 4778 ganger

#152178  av @lpher

NAGIK-RACING skrev:her er en til jdm supra tt auto 96 mod
Send meg gjerne så mye specs du orker på PM :)

#152963  av @lpher

Da begynner vi å se konturene av den nye lista....og jeg trenger MYE hjelp! :D

#154634  av ToyThom

GT-Stian skrev:Er disse med på listen? :roll:
Den nederste bilen er jo med i High Octane Scandinavia, ble testet på autobanen mot en Kawasaki Ninja. :D To favoritter der, beste bilfilmen ever!!! Supraen vant toppfart konkuransen forresten!! :lol:

#160975  av elino

Da var jeg jaggu på lista til @lpher jeg også :D

Takker :wink:

#166523  av @lpher

Da trenger jeg litt mer input her folks :) Så om dere kan korrekturlese så hadde det vært fint :)

#172873  av @lpher

Noen som kjenner til denne Supran?

Det er ihvertfall en early-type US-spec Supra...med ettermontert euroscoop...senket...stor ic...frontfanger som hører til ett større kit etc. :) Mest sannsynligvis opplakkert en eller annen gangnen...og kanskje det merkeligste på en Supra...en eller annen form for skvettlapper bak forhjulene :)
Vedlegg
dscf0100_191.jpg
dscf0100_191.jpg (156.56 kiB) Vist 3123 ganger
dscf0099_181.jpg
dscf0099_181.jpg (153.44 kiB) Vist 3129 ganger

#173284  av 2fast4u

@lpher skrev:Da trenger jeg litt mer input her folks :) Så om dere kan korrekturlese så hadde det vært fint :)
Hmmm.. mulig jeg tar feil her.... men - kan bil No 4, 9 og 31 kanskje være samme bil, eller .......... :?:

:wink:

#173286  av elino

Er alle bilene på lista regga biler???

#173300  av Stiansen

elino skrev:Er alle bilene på lista regga biler???
Etter det jeg har fått med meg er det bare biler med hvite skilter som står på lista ja. :wink:

#173307  av elino

Stiansen skrev:
Etter det jeg har fått med meg er det bare biler med hvite skilter som står på lista ja. :wink:
Jeg kom ikke på lista før jeg fikk skilt på min, men noen av bilene står ført med regnr, noen uten og noen med spørsmålstegn... det var bare det :wink:

#173333  av @lpher

2fast4u skrev:
@lpher skrev:Da trenger jeg litt mer input her folks :) Så om dere kan korrekturlese så hadde det vært fint :)
Hmmm.. mulig jeg tar feil her.... men - kan bil No 4, 9 og 31 kanskje være samme bil, eller .......... :?:

I svarte :D Skal se etter i original-lista jeg :D

#173334  av @lpher

Pga at det velter inn med mkIV Supra som det ikke settes skilt på...og hvor en del av dem heller ikke vises spesielt mye offentlig...måtte jeg sette grensa dær :) Lista skal kun inneholde mkIV Supra på hvite skilter :)

#173340  av @lpher

2fast4u skrev:

Fant feilen ja...og det er selvfølgelig helt rett...det VAR samma bilen...takk for rettelsen :D
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16