Sliter med å finne fine 17" til den nye (2006 modell) yarisen.
Ser at de fleste som leverer felger i 17 er 7x17" i ET 40 eller 42.
Og det er jo greit nok.
Men jeg synes SMC D felger er bare helt konge men de leveres i 7x17" i Et 45 eller 35. Så er spørsmålet.
Vil ET45 passe fint til den bilen? jeg har ikke lyst å dremle hjulbuer på en spliter ny bil og heller vil ikke at det skal skrepe noen steder.
I føge fjorårets vognliste til felgimport vil SMC D 7x17" ET35 passe til forrige yaris.
Har også funnet TUV papirer på den felgen til forrige yaris:
http://www.smcwheels.de/html/download// ... 0_54,1.pdf
Men igjen. Noen som vet om de vil gå bra? Noen som jobber på toyota og kjenenr dil den nye 2006 modellen og kan si meg om det er forskjelle mellom de to?
Som sagt vil ike ha skraping, da dreper dama meg med sløv saks. Er nok at hun gikk med på 17":P
Noen som har noen formeninger om det?
Legger også ved bilde av photoshopet yaris med SMC D felger(felgene er litt mørke er fordi utgangspunkt bilde var sånn
)
BTW. slik ser SMC D felgen ut
Ser at de fleste som leverer felger i 17 er 7x17" i ET 40 eller 42.
Og det er jo greit nok.
Men jeg synes SMC D felger er bare helt konge men de leveres i 7x17" i Et 45 eller 35. Så er spørsmålet.
Vil ET45 passe fint til den bilen? jeg har ikke lyst å dremle hjulbuer på en spliter ny bil og heller vil ikke at det skal skrepe noen steder.
I føge fjorårets vognliste til felgimport vil SMC D 7x17" ET35 passe til forrige yaris.
Har også funnet TUV papirer på den felgen til forrige yaris:
http://www.smcwheels.de/html/download// ... 0_54,1.pdf
Men igjen. Noen som vet om de vil gå bra? Noen som jobber på toyota og kjenenr dil den nye 2006 modellen og kan si meg om det er forskjelle mellom de to?
Som sagt vil ike ha skraping, da dreper dama meg med sløv saks. Er nok at hun gikk med på 17":P
Noen som har noen formeninger om det?
Legger også ved bilde av photoshopet yaris med SMC D felger(felgene er litt mørke er fordi utgangspunkt bilde var sånn

BTW. slik ser SMC D felgen ut
Vedlegg
----------------------------------------
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*