Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?
Eller har noen bare noen gode forslag? 

Kewm skrev: Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?Hør med stedet du kjøpte subben kanskje?Eller har noen bare noen gode forslag?
Kewm skrev:Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/ ... 0&cart_id=Eller har noen bare noen gode forslag?
@lpher skrev:Kjøpte den bruktKewm skrev: Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?Hør med stedet du kjøpte subben kanskje?Eller har noen bare noen gode forslag?
egotrip skrev:Ja, trur det! Likens, bare den er gul.Kewm skrev:Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/ ... 0&cart_id=Eller har noen bare noen gode forslag?
Det er denne du har ? Ljudia har også en pdf på div kassevolum på siden dems
Kewm skrev:egotrip skrev:Ja, trur det! 15" da, og den er gul.Kewm skrev:Hay. Har en MGR F-series 15" subwoofer. Lurer svært på hvordan kasse som vil være den ideelle for denne. Hvor kan jeg finne info om hvordan kasse som annbefales fra produsenten?http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/ ... 0&cart_id=Eller har noen bare noen gode forslag?
Det er denne du har ? Ljudia har også en pdf på div kassevolum på siden dems
egotrip skrev:da kan du gå for de kassemålene.. burde funke greit :]Hmm. Så litt på ljudia, på den 15tommern. Det største anbefalte volumet var 200l, med 2 porter/luftehull(?) med 100mm i diameter. Portene var også 200mm lange. Så jeg lagte en skisse, med et forslag til kasse. Så om noen hadde giddet å se på det, så hadde det vært supert!
Kewm skrev: -Er det ett fett hvordan form en kasse har, med tanke på ytelser? En rund 200l kasse, er samma faen som en firkantig/rektanger, osv bare de har samme volum?
Kewm skrev: -Har en kasse som er trekt i filt noen andre fordeler enn utseende, i forrhold til en uten trekk? Jeg tenker på ytelser ++
Kewm skrev: -Forslag til materiale?
Kewm skrev: -Er det ett fett hvor på kassen du setter bassportene/"luftehullene"?Helst på samma veggen som bassen...men rett opp og til dels også til en av sidene kan gå bra...
Kewm skrev: Kjøpte den bruktAjj...små risky det da
@lpher skrev:Kewm skrev: -Er det ett fett hvordan form en kasse har, med tanke på ytelser? En rund 200l kasse, er samma faen som en firkantig/rektanger, osv bare de har samme volum?
Ha minst EN skråvegg du....
Kewm skrev: MÅ bare spørre. Hvorfor?
Kewm skrev: Ellers så må jeg bare si FOR et førsteinntrykk av forumet!Enig med du dær jeg ihvertfallKjempefine svar, meget kjapt også!
Mye dyktige folk her inne..
![]()
Kaizern skrev:Den gule er den gamle utgaven, en kompis av meg hadde 4 x 15" MGR i stua... Skal si det jomaDisse du tenker på