FireWalk skrev:Hmmm....merkelig at bare en av oss husker det der gittNeemi skrev:Enkelte har muskler, andre er rett og slett bare pinglerMed så store muskler som jeg har så kreves det jo enorme mengder med energi for å i det hele tatt flytte på armene med tanke på all vekten som er inne i bildet. Muskler veier jo mer enn fett, så jeg må jo gjøre det jeg kan for å spare på energien. vet du!
*titte på Eirik*
Det var jo derfor jeg alltid pleide å banke deg med bare en arm istedet for to. Husker du ikke det da?![]()
![]()

FireWalk skrev: Nei men seriøst, jeg liker servostyringen min jeg. det gir det hele litt mer luxus preg syntes jeg. Får følelsen av at bilen er litt nyere enn den egentlig er.. er vel noe sykisk.. heheLikte den IKKE....godt jeg vet hvor dårlig hukommelse du har
Mener å huske at du kommenterte det selv og jeg? at det var kjekt med servostyring når du kjørte min.![]()

Skal innrømme at det er praktisk ved trange småbygater og lukeparkeringer, men når du er ute og farter fort fort så liker jeg bedre følelsen av at bilen er som støpt på veien for den synes jeg manglet.
En følelse av mindre kontroll kanskje? Og det var ikke fordi jeg er jente eller bilen gikk så forbanna fort nei!
FireWalk skrev: Tenk bare hvor sliten du hadde blitt i armene dine om jeg ikke hadde hatt servostyring den dagen du tullet oss vekk på alle de kronglete svingete smale veiene langt utepå landsbygda, med gjentatte U-svinger og det hele.Hehehehe......."Det MÅ være den ferga der da, de andre har sikkert dratt foran".![]()
Bra for meg så har jeg både tålmodighet og liker synet av vakker natur og utrolig nok er det ikke så ille å sitte noen timer i bil med deg så lenge jeg får leke med Statoil sommerpasset mitt.
Fikk jo til og med med oss en halvtime av streetmeetet og

Forøvrig har jeg nå blitt ekspert i å finne veien dit jeg skal

Så nå gjenstår det bare å overbevise alle andre om at jeg ikke er så dum som jeg ser ut