doffy skrev:se her jaHehe, ja koster en del mer en jeg hadde reinet med, men angrer ikke et sec.
Håper du er fornøyd, selv om det ble litt mer utlegg enn regnet

doffy skrev:se her jaHehe, ja koster en del mer en jeg hadde reinet med, men angrer ikke et sec.
Håper du er fornøyd, selv om det ble litt mer utlegg enn regnet
Andy_Celica skrev:Når du kjører med presse har du vel oxo et sykt bunndrag? som kjører fra turbomotorer de første meterne.Joda, den går godt den..
lexusmann skrev:Hvordan har du gjort/gjør du med myndighetene?tenker på biltilsynet...godkjenning og slikt...Har har ikke fått gjort noe med godkjenningen enda. Men tenkte jeg skulle sjekke opp i det med Toyota og Biltilsynet i løpet av di neste dagane...
lauby_f skrev:dritt tøft!! jeg har lyst til å gjøre det samme med min corolla gt.. hvor mye måtte du ut med for motorene? hver for seg liksom? og hvor mye måtte du betale for montering?- var dette en jobb som ble gjort svart eller fra et firma med kvittering osv??Takker
lauby_f skrev:ok.. hva betalte du for motor?Alt etter hva motorstørrelse du vil ha. Får agze motorene med 145, 165 og 170hk. Husker ikke helt prisene i hodet, men ta å hør med Egon http://www.motorimport.dk/ eller Toyparts. Di kan fortelle deg prisene på motorane.