Vel, bilen er helt standard nå da. 99 modell som sagt, automat. 17" sommer og 16" vinter, originale lexus felgene.
Letet egentlig etter en sport utgave, med manuell gir. Men utvalget er jo som kjent ikke det beste i Norge. Vurderte en stund å hente i Tyskland. Men så fant jeg denne da, som hadde rette fargen (SKULLE ha sølv

) og var fornøyd med automatkassen etter en lang prøvetur. Også var jo prisen rett da. Fant ut at jeg ikke sparte noe på å hente i Tyskalnd så, da gikk jeg for tryggheten med å handle hjemme. Så da ble det en helt standard 99 modell, uten skinn. Men akkurat det med skinn tar jeg ikke så tungt. Varmt på sommern og kaldt på vintern. Like greit med stoff da. Og interiøret i bilen ser helt nytt ut. Baksetet er f eks aldri brukt (Fyren som hadde den hadde bare voksne barn).
Planer videre? Vet ikke helt jeg. Er nå foreløbig fornøyd med motoren. Lurer litt på "Angel eyes" lykter forran, og hvite tåkelykt glass bak. Selges jo litt av på E-Bay har jeg sett. Noen her som har sånt?? Så får jeg se med styling da. Skal ikke se bort fra at det kommer litt sånt etterhvert