TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpt IS200 i dag.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #175915  av Syns

Halla. Var på Toyota Asker å hentet min IS200 i dag. Automatgir, funka bra det :D

Bilen er en 99 modell, med bare 70800 på tellern. Strøken både innvendig og utvendig. Har bare vært en eier på den, og han er daglig leder på Toyota Asker. Han har tatt godt vare på den. 8)

Bildet er fra salgsannonsen.
Vedlegg
lexus 02.jpg
lexus 02.jpg (33.93 kiB) Vist 4184 ganger

#175917  av Andy_Celica

Grattis med kul bil, med masse potensiale! :D

#175932  av lexusmann

Grattis med fin bil... :D

#175981  av Syns

Takker. Vært ute å kjørt nesten hele dag, fan så digg bil :D

#175989  av memo

gratulerer :)

specs? skinn? sport?

#176132  av Syns

Vel, bilen er helt standard nå da. 99 modell som sagt, automat. 17" sommer og 16" vinter, originale lexus felgene.

Letet egentlig etter en sport utgave, med manuell gir. Men utvalget er jo som kjent ikke det beste i Norge. Vurderte en stund å hente i Tyskland. Men så fant jeg denne da, som hadde rette fargen (SKULLE ha sølv 8) ) og var fornøyd med automatkassen etter en lang prøvetur. Også var jo prisen rett da. Fant ut at jeg ikke sparte noe på å hente i Tyskalnd så, da gikk jeg for tryggheten med å handle hjemme. Så da ble det en helt standard 99 modell, uten skinn. Men akkurat det med skinn tar jeg ikke så tungt. Varmt på sommern og kaldt på vintern. Like greit med stoff da. Og interiøret i bilen ser helt nytt ut. Baksetet er f eks aldri brukt (Fyren som hadde den hadde bare voksne barn).

Planer videre? Vet ikke helt jeg. Er nå foreløbig fornøyd med motoren. Lurer litt på "Angel eyes" lykter forran, og hvite tåkelykt glass bak. Selges jo litt av på E-Bay har jeg sett. Noen her som har sånt?? Så får jeg se med styling da. Skal ikke se bort fra at det kommer litt sånt etterhvert 8)

#176157  av 2fast4u

Syns skrev:
Lurer litt på "Angel eyes" lykter forran, og hvite tåkelykt glass bak. Selges jo litt av på E-Bay har jeg sett. Noen her som har sånt?? Så får jeg se med styling da. Skal ikke se bort fra at det kommer litt sånt etterhvert 8)
Gratulere med kjøpet av bil :D Regner med at du blir fornøyd med denne.

Ang tåkelykter, mener at jeg har noen sett med disse lyktene liggende enda, skal sjekke dette og gi beskjed.

:wink:

#176200  av tRj

gratulere med ny bil!
må bare si at skinn/alcatara i lexus er ikke kald om vinteren og varm om sommern, det er helt perfekt :) noen enig?

#176213  av jensi

tRj skrev:gratulere med ny bil!
må bare si at skinn/alcatara i lexus er ikke kald om vinteren og varm om sommern, det er helt perfekt :) noen enig?
Veldig enig :wink:
Og du kan spare mye på å hente fra Tyskland.
Lykke til med ny gromm bil.

Hadde innbrudd i min så den står på verksted:(
Tosken har ikke klart å treffe vinduet med steinen første gang men midt mellom dørene og taket på passasjer siden.Fy faen så surt.
Jensi

#176268  av Erlend

Gratulerer med fin IS :) Har du noen planer for den?

#176285  av tRj

hørets kjipt ut med innbruddet :( tenk å gjøre no sånt...

#176470  av Tore

Grattis Syns, kommer du nordover med den i sommer? Må jo få se gliset :D

#176515  av Syns

Og du kan spare mye på å hente fra Tyskland.
Billigste jeg fant på nettet hvertfall, kom på 189 000 ferdig registrert. Så må man ha vinterhjul da, og da sparer man ikke mye. Mulig jeg kunne lett bedre og funnet enda billigere? Foretrekker uansett tryggheten med å kjøpe hos forhandler i Norge. :lol:
Gratulerer med fin IS Har du noen planer for den?
Takker :D Har ikke så veldig mye planer for den enda da, vurderer som sagt de "Angel-eyes" lyktene, og blanke tåkelys-glass bak. Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe motormessig med det første. Har vært uten bil i over et år nå, og er bare fornøyd med endelig å ha fått en av drømmebilene :D

#176516  av Syns

2fast4u Skrevet: 26 Mai 2006 20:34 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Syns skrev:

Lurer litt på "Angel eyes" lykter forran, og hvite tåkelykt glass bak. Selges jo litt av på E-Bay har jeg sett. Noen her som har sånt?? Så får jeg se med styling da. Skal ikke se bort fra at det kommer litt sånt etterhvert

Gratulere med kjøpet av bil Regner med at du blir fornøyd med denne.

Ang tåkelykter, mener at jeg har noen sett med disse lyktene liggende enda, skal sjekke dette og gi beskjed.

Sjekk det ja. Mye skal du eventuelt ha for de da? 8)

#176517  av Syns

Grattis Syns, kommer du nordover med den i sommer? Må jo få se gliset
Takker Tore. Grattis selv med grom-bil. Ser jo fin ut din! :D
Kommer en snartur til Bodø i sommer med den. rundt 8-13 juli. Er du i Bodø da? 8)