Rockon GT-R skrev:
arctic-celi: Planen var å hente en selv ja.. Har familie i california som jeg bruker å besöke.. Om du har stor nok båt så kan jo vi reise bort samtidig
SÃ¥ sykt fine de bilene til vipimports!!!
Mvh
Jan Erik
Hehe... sorry... ingen båt her
Dessuten så er ikke jeg så alt for bilkyndig til at jeg ser den store vitsen at jeg er der selv.
Da er det heller like greit å betale noen her hjemme eller i USA for å finne et sikkelig fint eksemplar
(eller sjekke kvaliteten på en av bilene som finnes på autotrader.com)
Har vært i kontakt med Nippon.no (han virker positiv og sier at han har kontakter i USA som kan sjekke biler)
Men har hørt litt forskjellig om Nippon på bilforumet.net... så føler meg ikke 100% trygg på han enda.
FÃ¥r se hvordan sakene hannes ender...
Hvordan har du tenkt å skaffe bil da? dra rundt å se selv?
elino skrev:Bilen må være 100% original. Jeg har fått min godkjent med senkesett bare fordi det var vanskelig å få dukumentert at de som satt der var originale. I vognkortet står det "erstatningsfjærer" og kommentar at "ingen teknisk eller kosmetisk endringer er tillatt" det betyr bl.a at jeg skal kjøre rundt med originalfelger i 16"...hehe pent. Visning av USA biler er i Drammen og Bodø og muligens Trondheim. Bilen min ble dokumentert med bilder hos det lokale biltilsyn.
Yepp, det er jo det negative... skulle gjerne gjordt noen få endringer.. som senking og dim på felger... kanskje bodykit... men men... bilen er flott orginal!
Dessuten vil nok en USA LHD være volsomt mye enklere å selge en RHD

og det er jo vært de ekstra 50 000 +++ kr'ene
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!

"