Da har jeg kjørt en stund med ny slange på innsug (se tidligere tråd), og kan desverre fastslå at rykkingen i motor er der fremdeles. Siste verkstedbesøket jeg hadde angående problemet ble det konstatert at alt var i tilsynelatende perfekt orden bortsett fra ateksosmanifolden har en knekt bolt og der er tegn til eksoslekkasje ved siden av.
Kan en liten eksoslekkasje føre til rykking? Vet at tap av turbotrykk selvfølgelig kan resultere i det, men hører ingen frieksos så lekkasjen må da være minimal...
Og så er det da et lite helv..... å demontere seg fram til manifolden, med fastbrente skruer + + +
Er det noen som mener det er verdt bryderiet med å ta jobben? Kunne tenke meg å bytte downpipen når jeg først holder på, bare for å rettferdigjøre arbeidet ....
Kan en liten eksoslekkasje føre til rykking? Vet at tap av turbotrykk selvfølgelig kan resultere i det, men hører ingen frieksos så lekkasjen må da være minimal...
Og så er det da et lite helv..... å demontere seg fram til manifolden, med fastbrente skruer + + +
Er det noen som mener det er verdt bryderiet med å ta jobben? Kunne tenke meg å bytte downpipen når jeg først holder på, bare for å rettferdigjøre arbeidet ....
Sist redigert av Bjørn E den 28 okt 2003 20:19, redigert 1 gang totalt.
Bjørn, Ørsta
Celica Turbo 4wd
Celica Turbo 4wd