TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nice

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#177568  av christer

terjeha skrev:Noen som har noe formening om hva slags styling og hva som er gjort med denne bilen? Den minnet meg av en eller annen grunn om en NSX...
det som er gjort er: på med breddekit og av med vinge... har samme breddekit og tente å ta av vingen etter dette bilde... kanskje sette på en annen i senere tid...

#177587  av sindrejl

FireWalk skrev:Bilen er ikke takchoppa... for meg ser det ut som at den ser lavere ut rett og slett pga wideboddy kitet. Legg merke til hvor mye høyere panseret ser ut på skrå fra siden, om du ser der døren går inn mot panseret. Så ser du at dette med takhøyden blir som en illusjon.. Når Kitet får panser osv til å bli bredere og større, så vil logisk nok andre deler av bilen se mindre ut i forhold.
det er faktisk så fantastisk enkelt at eieren har hivd bildet i photoshop og STREKT hele bilen ut i bredden.. derfor blir også taket "lavere" :)

#177589  av sindrejl

christer skrev:
terjeha skrev:Noen som har noe formening om hva slags styling og hva som er gjort med denne bilen? Den minnet meg av en eller annen grunn om en NSX...
det som er gjort er: på med breddekit og av med vinge... har samme breddekit og tente å ta av vingen etter dette bilde... kanskje sette på en annen i senere tid...
nei bilen på største bildet er jo photoshoppa :D så org har bilen vingen på og er fremdeles med wb kit..