tommis skrev:Flotte biler og bilderTakker![]()
tommis skrev:Ser fornøyd ut selv også på et bilde der... U bad girlHehe...![]()
tommis skrev:Har du mere stylingplaner da? Vinge? Panser?Jeg er så utrolig usikker...
@lpher skrev:Hehetommis skrev:-Jeg kjøpte meg et slikt euro-hood scoop som jeg skal sette på min. Det blir bra, det er funksjonelt samtidig som det bevarer den cleane look'n.Du får si det er sånn dærre Do-Luck panser da serru
Sammboeren min sa det så ut som et do låkk
Stiansen skrev:For noen bilder daTakk
Stiansen skrev:Gleder meg til å se disse 2 på Acr til helgaDet blir dessverre ingen tur til Acr
Stiansen skrev:Gleder meg til å se disse 2 på Acr til helga
Elino skrev:Det blir dessverre ingen tur til Acr(og jeg som har gledet meg sånn
)
Det har vært en utrolig hektisk vår for Are med bygging av sin egen til Extreme serien (mest arbeid for å tilfredstille bilsportforbundets krav). Så kom uhellet på Gatebil, så min står litt sånn på ventHalvbygd bilstereo, ny lakk er et must, bytte av toppdeksel pakning og så har jeg feilmelding på Overdriven...Tiden har dessverre ikke strukket til, men vi skal bruke tiden nå på å få begge bilene 100% klar til resten av sesongen
Stiansen skrev:Nå ser det ut til at det blir tur på oss likevel...hvis alt går etter planen starter vi turen til Trondheim i morgen kl 20. Jeg klarte ikke å bytte alle vaktene, så jeg måtte ta seinvakta selv. Men vi har fått et problem, og det er hvordan vi skal få med oss dekk og verktøyStiansen skrev:Gleder meg til å se disse 2 på Acr til helgaElino skrev:Det blir dessverre ingen tur til Acr(og jeg som har gledet meg sånn
)
Det har vært en utrolig hektisk vår for Are med bygging av sin egen til Extreme serien (mest arbeid for å tilfredstille bilsportforbundets krav). Så kom uhellet på Gatebil, så min står litt sånn på ventHalvbygd bilstereo, ny lakk er et must, bytte av toppdeksel pakning og så har jeg feilmelding på Overdriven...Tiden har dessverre ikke strukket til, men vi skal bruke tiden nå på å få begge bilene 100% klar til resten av sesongen
![]()
Æsj.. Flere som hadde gleda seg til å se dere 2 oppå der ja.. Men få bilene 100%, så får vi sikkert se dem en annen gang
elino skrev: Nå ser det ut til at det blir tur på oss likevel...hvis alt går etter planen starter vi turen til Trondheim i morgen kl 20. Jeg klarte ikke å bytte alle vaktene, så jeg måtte ta seinvakta selv. Men vi har fått et problem, og det er hvordan vi skal få med oss dekk og verktøyYeah! Back in business!Det ble litt kort varsel på han som i utgangspunktet skulle dra bilen til Are...ikke alle som er like impulsive
hmmm men vi har jo en hel dag å fikse det på