TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Edit: Min Supra MKIV konebil ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#178672  av Stiansen

For noen bilder da :lol: Gleder meg til å se disse 2 på Acr til helga :)

#178685  av arctic_celi

Sweet!!! :wink: Fine fine biler det der ja... tror det er på tide jeg importerer meg en også... dollaren er jo nede i 6kr nå :)

#178689  av @lpher

Se dær ja...jenta har fått på klistremerket i bakruta! :D

Var en del tøffe bilder der ja...fra litt uvanlige vinkler :) Keep them comming :D

#178691  av @lpher

tommis skrev:-Jeg kjøpte meg et slikt euro-hood scoop som jeg skal sette på min. Det blir bra, det er funksjonelt samtidig som det bevarer den cleane look'n.
Sammboeren min sa det så ut som et do låkk :lol:
Du får si det er sånn dærre Do-Luck panser da serru :D

#178769  av tore 95 tt euro spec

HeHe....dette er bare så JÆVLIG kult :wink: ...kjempe fine biler og bilde vinkler :P nå har faktisk dama mi begynt å mase om supra oxo etter at hun fikk se bilen til elin..ikke bra blir fort dyrt,men kanskje noen av hus prosjektene blir lagt på hylla da om hun får det :lol: hadde jo hvert drit rått da :D ....men uansett dere har to fine biler der ja :wink: har forresten en lav vinge liggene om du kunne tenkt deg det??

mvh tore

#178884  av elino

tommis skrev:Flotte biler og bilder :D
Takker :D
tommis skrev:Ser fornøyd ut selv også på et bilde der... U bad girl :twisted:
Hehe...
tommis skrev:Har du mere stylingplaner da? Vinge? Panser?
Jeg er så utrolig usikker...
Vurderer hele tiden med eller uten vinge? Original eller TRD?
Blir det vinge er det mulig jeg tar panseret også, og da blir det likt som Are`s (han har jo fått trening med stikksaga hehe)
Men som sagt jeg er så usikker så ingen action før jeg er 100% sikker :wink:
@lpher skrev:
tommis skrev:-Jeg kjøpte meg et slikt euro-hood scoop som jeg skal sette på min. Det blir bra, det er funksjonelt samtidig som det bevarer den cleane look'n.
Sammboeren min sa det så ut som et do låkk :lol:
Du får si det er sånn dærre Do-Luck panser da serru :D
Hehe

#178911  av dca

uhhh...det klistremerket knekker nok mang en selvtillit! DAMN! :D

skal du ha vinge ta org vingen...finest på en slik! (syns jeg da)

#178913  av elino

Stiansen skrev:For noen bilder da :lol:
Takk :D
Stiansen skrev:Gleder meg til å se disse 2 på Acr til helga :)
Det blir dessverre ingen tur til Acr :( (og jeg som har gledet meg sånn :( )
Det har vært en utrolig hektisk vår for Are med bygging av sin egen til Extreme serien (mest arbeid for å tilfredstille bilsportforbundets krav). Så kom uhellet på Gatebil, så min står litt sånn på vent :? Halvbygd bilstereo, ny lakk er et must, bytte av toppdeksel pakning og så har jeg feilmelding på Overdriven...Tiden har dessverre ikke strukket til, men vi skal bruke tiden nå på å få begge bilene 100% klar til resten av sesongen :)

#178921  av elino

Dette bilde hadde jeg på Skrivebordet i laang tid. Synes bilen er helt rå akkurat slik den er der...Clean
Eneste forskjellen på min og den (hvis dere ser bort fra felger og intercooleren da) er at denne har original vingen....

Det er ganske sykt å tenke på at denne satt jeg å drømte om... og i dag har jeg en i Carporten :twisted: (selv gubben stilte seg tvilende til den ville ideèn min)

PS...neste gang jeg skal ta bilder av bilene skal jeg sørge for at front skiltet skal av...det så jeg nå :roll:
Vedlegg
svart supra.jpg
svart supra.jpg (94.77 kiB) Vist 929 ganger

#179021  av Stiansen

Elino skrev:Det blir dessverre ingen tur til Acr :( (og jeg som har gledet meg sånn :( )
Det har vært en utrolig hektisk vår for Are med bygging av sin egen til Extreme serien (mest arbeid for å tilfredstille bilsportforbundets krav). Så kom uhellet på Gatebil, så min står litt sånn på vent :? Halvbygd bilstereo, ny lakk er et must, bytte av toppdeksel pakning og så har jeg feilmelding på Overdriven...Tiden har dessverre ikke strukket til, men vi skal bruke tiden nå på å få begge bilene 100% klar til resten av sesongen :)
:shock:
Æsj.. Flere som hadde gleda seg til å se dere 2 oppå der ja.. Men få bilene 100%, så får vi sikkert se dem en annen gang :lol:

#179163  av elino

Stiansen skrev:
Elino skrev:Det blir dessverre ingen tur til Acr :( (og jeg som har gledet meg sånn :( )
:shock:
Æsj.. Flere som hadde gleda seg til å se dere 2 oppå der ja.. Men få bilene 100%, så får vi sikkert se dem en annen gang :lol:
Nå ser det ut til at det blir tur på oss likevel...hvis alt går etter planen starter vi turen til Trondheim i morgen kl 20. Jeg klarte ikke å bytte alle vaktene, så jeg måtte ta seinvakta selv. Men vi har fått et problem, og det er hvordan vi skal få med oss dekk og verktøy :roll: Det ble litt kort varsel på han som i utgangspunktet skulle dra bilen til Are...ikke alle som er like impulsive :wink:
hmmm men vi har jo en hel dag å fikse det på :D

#179237  av @lpher

elino skrev: Nå ser det ut til at det blir tur på oss likevel...hvis alt går etter planen starter vi turen til Trondheim i morgen kl 20. Jeg klarte ikke å bytte alle vaktene, så jeg måtte ta seinvakta selv. Men vi har fått et problem, og det er hvordan vi skal få med oss dekk og verktøy :roll: Det ble litt kort varsel på han som i utgangspunktet skulle dra bilen til Are...ikke alle som er like impulsive :wink:
hmmm men vi har jo en hel dag å fikse det på :D
Yeah! Back in business! :D Tøft :wink:

#179255  av Stiansen

Jippi! :D Bedre sent enn aldri vettu :wink:

#179276  av SupraN/A

:lol: :lol: Knaillbra jo flere Supra jobedre :lol:
Vi kjøre fra narvik i mårra 1MKIV TT 1MKIV Singel 2MKIV N/A 2AristoTT :twisted:

#195034  av elino

Oppdateringer :)

Det største prosjektet pågår nå i helga, med hellakkering...fargen blir den samme altså sort, men med House of kolor Ice Pearls i klarlakken (farge Violet) jeg er utrolig spent på resultatet :? Bilen er ferdig lakkert i morgen lørdag....
gleder meg :D

Ellers har bilen fått:

- Stereo
- Facelift på instrument panelet
- Byttet tilbake til senkefjærene som satt på bilen fra USA
- Mange mil på norske og svenske veier...
- og et sett meget slitte dekk. (Aldri mer Nankang på min bil :x)

Skal prøve å få lagt inn bilder i løpet av helgen :D
Sist redigert av elino den 01 sep 2006 22:41, redigert 2 ganger totalt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12