lagt 2.5" fra pumpa og opp. 2.5" fra tanken til rele. satt rele under baklampa. lagt 16" fra batt til sikring bak. (la litt overdim i tilfelle behov for mere strøm bak). fra sikring til rele ble det 4". tror ikke speningsfall er problemet

Hammeren skrev:takk for detligger den under 9 så må det vel fungere.. jeg har org termostat og den står dønn på 9 samma f. kult å kjøre bil igjen
![]()
ikke godt å få testa ut termostaten. om den åpner noe tidligere el ikke.
ser at den går litt kaldere, nåla ligger rett under kl "9" ved pen kjøring.
har ikke gitt så mye gass enda.........
sindrejl skrev:trur toyota laget den sånn at den ikke rører seg før det blir over 100grader.. (det gjør ivertfall ikke min.. den stopper litt under halv og står der fra 60-105 grader....Hammeren skrev:takk for detligger den under 9 så må det vel fungere.. jeg har org termostat og den står dønn på 9 samma f. kult å kjøre bil igjen
![]()
ikke godt å få testa ut termostaten. om den åpner noe tidligere el ikke.
ser at den går litt kaldere, nåla ligger rett under kl "9" ved pen kjøring.
har ikke gitt så mye gass enda.........
Hammeren skrev:bytta bensinpumpa i helga, ikke akkurat "bolt on".Se der ja, nå bør det vel holde i lange baner med bensin.
lagt 2.5" fra pumpa og opp. 2.5" fra tanken til rele. satt rele under baklampa. lagt 16" fra batt til sikring bak. (la litt overdim i tilfelle behov for mere strøm bak). fra sikring til rele ble det 4". tror ikke speningsfall er problemet. bruker org ledninger til pumpa som styrestrøm.
Hammeren skrev:nåla mi lå litt over "ni" før. har gått ned ca 3-5mm. så den går ihvertfall kaldere.org så går den på 5 volt ved vanlig rolig kjøring, men switcher over til 12v når du drar på...
mm2 vettu, ellers hadde den blitt jævlig tykk. he he. har ikke kvadrat symbolet på dataen.......
har sikring foran og bak, dobb sikra.
vet det var oppe tidligere ang to hartigheter på bensinpumpa, fikk høre at det ikke hadde noe med at bilen fikk mere bensin hvis den gikk på fullt hele tiden. men at var laget slik for å få mindre støy. ikke vet jeg. men min støyer vesentlig mer nå. merker heller ikke at den går fetere på tomgang.