Hei! Har en turbo xs RFL i bilen nå, har lyst på en ventil som lager litt mere kvitre lyd. noen som vet om en bra dump som lager en slik lyd?
Celica gt4 CS 

sørlie skrev:Hei! Har en turbo xs RFL i bilen nå, har lyst på en ventil som lager litt mere kvitre lyd. noen som vet om en bra dump som lager en slik lyd?Jeg har samme ventil i bilen min. Den har jeg kimsa opp med alle som fulgte med ventilen + 5-6 femmere...
Helmer skrev:kjøp deg en HKS ssqv, det er skikkeli bra ventil som tåler opp til over 3 bars trykk og har skikkelig lyd.. antageligvis en av de beste ventilene som er å få kjøpt.sørlie skrev:Hei! Har en turbo xs RFL i bilen nå, har lyst på en ventil som lager litt mere kvitre lyd. noen som vet om en bra dump som lager en slik lyd?Jeg har samme ventil i bilen min. Den har jeg kimsa opp med alle som fulgte med ventilen + 5-6 femmere...Når jeg slipper gassen ganske rolig får jeg denne kvitrelyden!
Men det er jo ikke alltid like lett, så jeg har hatt mange forskjellige lyder på dumpen min! Hehe...
sørlie skrev:Noen som vet hvordan lyden på greddy sin dump er?Er jo faktisk den ventilen som lager den f&f lyden.