TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nyanskaffelse

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#181722  av @lpher

Ser du fikk overtalt en av de andre max power-babsene til å posere foran bilen ja?! :D

#181904  av croco-Frod

tojo skrev:
croco-Frod skrev:
Anders gullstein skrev:Hvit er en utrolig kul farge hvis man holder den hvit og pen. Alle flekker vises og man må knikke skikkelig når man polerer. Men når den er nyvaksa og pen, er det ikke mange farger som ser bedre ut. Hvit er en nøytral og fin racing farge, spesielt Toyota sine hvite farger som får alle andre hvite biler til å se beige ut.

Er det Super White 4 på den Supra'n din eller? Vet ikke om den er enda hvitere enn Super White 2 som er på MR2'n min. Synes den var pen jeg, hadde vært kjedeligere i sølv.
Fargekoden min er "040", som er den hviteste hvitfargen. Trolig tilsvarende som "Super White 4", som du henviser til :wink:
"040" er super white 2 :wink: Superwhite 3(043) ,super white 4(050) og super white pearl mica(053) alle disse 3 siste er 89mod + farger.

Meget pen bil du har,så rimelig strøken ut :) Grattis med sup(erb)ra eksemplar.

takk for det!

kjekkt med info om hvitfargene :)

#181907  av croco-Frod

Dalan skrev:Tror det var denne jeg så på fredagskvelden/natta i sentrum..
Måtte snu meg litt ekstra etter den, så veldig fin og blank ut! :)
Er ofte å cruiser nede i Trondheim sentrum, så er ikke umulig at det var meg du så!
jeg har aldri sett en supra identisk med min i tr.heim tidligere så.. 8)

#181912  av croco-Frod

@lpher skrev:Ser du fikk overtalt en av de andre max power-babsene til å posere foran bilen ja?! :D

Overtalt?? nå nei du, her kommer de løpene!! :wink:

hehe... neida, jeg spurte pent om hun ville innvilge noen sekunder ved mitt lange panser :P SÃ¥ fikk foreviget et bilde av ei lekker bil med ei dame som sto i veien! :lol: