Deleted skrev:Tenkte kanskje på en liste fra 1-10 om du skjønner hva jeg mener. Hvordan høres dette planen ut.
1. LSD Kit
2. Carbon Panser
3. Fendere
4. Headlight Covers
5. Speil
6. Nye baklykter
7. Xenon Kit
8. Veilside Kit
Siden du først må skru av skjermene for å montere dørhengslene, hva med å montere de nye skjermene samtidig?
Og siden skjermene ikke er orginal vare, så ville jeg montert de før panseret. Kjedelig å justere panseret etter orginal skjermene, og så viser det seg at glippe mellom de nye skjermene og panseret blir anderledes. Så må du justere panseret på nytt. Men å justere panseret er en lett (men kjedelig) jobb. Så akkurat denne biten er litt "fritt frem".
Pass på at du henger på veilside sideskjørtene når du justerer LSD dørhengslene (de må fin justeres etter hvor langt ned/til siden døra skal sitte). Kjedelig å finne ut at døra subber ned i sideskjørtene når du monterer disse, for jeg TROR du må av med skjermene igjen for å komme til justeringen av hengslene. Greit å ha gjort dette på forhånd.
Vet ikke helt hvordan slike xenon kit er, men ser for meg at det er en mye enklere jobb å montere hvis du skrur av frontlysa dine. God ide å ta dette enten når du driver med LSD hengslene, eller når du skal montere veilside fronten (støtfangeren må av for å kunne skru av lyktene)
Bak lykter / speil / lykte lister spiller det ingen rolle når i prosessen du monterer.
Deleted skrev:
Det du sier med dempere\senkesett virker smart, however tenke jeg at jeg skulle montere senkesett\dempere først og få godkjent bilen med disse FØR jeg monterer LSD dører og styling kit. Senkesettet er justerbart, og på høyeste innstilling blir vel bilen omtrent i samme høyde som den er nå.
Uansett takker jeg så meget for tipset, det virker på meg som du har gjort sånt som dette her mange ganger før og helt klart vet hva du snakker om.
LSD hengslene dine er TUV godkjent, og det skal følge med TUV godkjennings papirer. Dra og godkjenn senkesett og dører samtidig, så slipper du en eller annen sytete fyr på teknisk kontroll senere som klager på hengslene dine.
Hm...Tror det var alt. Nå må jeg jobbe litt her