TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast and the furios

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#182401  av chris

cameleon skrev: Er jo samme opplegget med friends det. 40'åringer som skal være 25.
Har du ikke sett friends du? De har jo feira opptil mange 30 års dager i løpet av serien.. hvor gamle skuespillerne var på akkurat det tidspunktet husker jeg ikke, men de lå vel på rundt 35. :)
cameleon skrev: Oppfølgerne blir aldri bedre, såfremt det er ikke er snakk om filmer som Gudfaren etc.
Gudfaren 1 er jo den beste, de neste ble jo bare nedturer. Bad Boys derimot, der kan man si at oppfølgeren er minst like bra som 1'ern. Og Terminator! :D

#182411  av erling

cameleon skrev:For min del kunne de ha plassert Arnold scwarzenegger eller Jean Claude van dam som hovedpersoner også. Arnold kunne spilt en prostituert transversitt som tilfeldigvis har peiling på biler, og Jean claude kunne spilt en fyr som hadde scoret 200 i IQ via mensa, men som takket nei til 3milliarders inntektjobben fordi han heller ville vie livet sitt til å montere lavprofildekk på felger.
Oi :shock: Nå fikk du meg til å fråde ned store deler av kontoret i dobbel walbrofart. Det hørtes ut som det deiligste ever på et lerret. :o

#182446  av Dalan

Håhå, det hadde blitt en enda større klassiker enn "Under Siege" !
Mangla bare David Hasselhoff som "horemamma" for Arnold med bijobb som tysk vise-sanger så hadde det vært komplett :mrgreen:

#182488  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: Er jo samme opplegget med friends det. 40'åringer som skal være 25.
Har du ikke sett friends du? De har jo feira opptil mange 30 års dager i løpet av serien.. hvor gamle skuespillerne var på akkurat det tidspunktet husker jeg ikke, men de lå vel på rundt 35. :)
cameleon skrev: Oppfølgerne blir aldri bedre, såfremt det er ikke er snakk om filmer som Gudfaren etc.
Gudfaren 1 er jo den beste, de neste ble jo bare nedturer. Bad Boys derimot, der kan man si at oppfølgeren er minst like bra som 1'ern. Og Terminator! :D
De neste filmene er jo geniale. Er jo ingen av filmene som er dårlig der. I mine øyne er det den beste triologien som er laget, og skuespillerne gjør en susende bra jobb. Synes de er supre alle sammen jeg :D

Har ikke sett friends så mye nei :oops: Artig serie da, men ble ganske lei av den hehe. Ikke helt min stil innenfor komedie :)

Bad boys og terminator ja :D Kan ikke være mer enig!! :wink: :wink:
Sist redigert av cameleon den 22 jun 2006 19:13, redigert 1 gang totalt.

#182489  av cameleon

erling skrev:
cameleon skrev:For min del kunne de ha plassert Arnold scwarzenegger eller Jean Claude van dam som hovedpersoner også. Arnold kunne spilt en prostituert transversitt som tilfeldigvis har peiling på biler, og Jean claude kunne spilt en fyr som hadde scoret 200 i IQ via mensa, men som takket nei til 3milliarders inntektjobben fordi han heller ville vie livet sitt til å montere lavprofildekk på felger.
Oi :shock: Nå fikk du meg til å fråde ned store deler av kontoret i dobbel walbrofart. Det hørtes ut som det deiligste ever på et lerret. :o
Heheheheheh :lol: :lol: :lol:
Tror det hadde blitt for mange oscar med en slik film. Men har ideen i hodet :lol:

#182491  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Cameleon: Hei hei! Joda alt står bra til, bor i Oslo og studerer eiendomsmegling.Har endelig litt ferie nå og da er det kjekkt og bedrive tiden med å være inne her :wink:

Så sant så sant, jeg VET at ikke handling er første prioritet. men jeg syns bare det mangla noe i denne filmen.Det ble litt for ofte sånn: okeeei, yeah right! :roll: Og da tenker jeg ikke på at det var overdrevent, det gikk mer på hvordan de snakka, rett og slett skuespillerprestasjoner. Jeg var jo egentlig ganske engasjert i handlinga i enern da :D . Ble solgt der. Og kappløpa de hadde i F&F 1 var jo noenlunde lagt til handlinga, men her var det bare at de fant opp ting i mellom løpa for å fylle ut tiden, :lol: .
Det var ikke det at jeg ikke ble underholdt heller da, det var stilig filming og bra effekter og morsomt . Jeg er ikke særlig prippen med film dialog egentlig, men man skal da ikke bli flau over det som kommer ut av kjeften på skuespillerene heller da. Men for all del: det er tøfft å se på uansett ,om man driter i det som er rundt og konsentrerer seg om bilene og "driftinga" 8)

Den løsninga di til casting og handlingsforløp var jo bare genial. DET hadde funka! :mrgreen:
Bra å høre at alt går bra da :wink: Er bare å stå på nå :D

DU digget eneren fordi vin disel var med du :lol: JA JEG VET Ã…SSN TYPER DU LIKER :lol:

#182553  av dca

cameleon skrev:
dca skrev:grei film! men syntes hovedrolle var en skikkelig dårlig skuespiller! rett og slett elendig! paul walker eller hva han heter er jo rene michael douglas i forhold! men filmen var morro!

en detalj som jeg likte mest! :D felgene på 350z til han DK! er 90% sikker på at det er samma som mine! hihi...med litt breiere kant da men! :)
Om det er VEILSIDE ANDREW Evo With Custom Black Painted Spokes
du har, så er det vel rett hehe... :wink:
damn...var noen sterke 10% gitt! :D
har sett bilder av den nå og var nok ikke de jeg har nei...hehe..ganske like da men mine er svartere..

#182651  av Lady_in_MR2

Cameleon:
Hæææ? Vin Diesel nei, han har jeg ikke sansen for, hahaha :roll:
Da F&F først kom på kino så sto alle venninene mine å gnålte om hvor fiiin han i F&F var , kjempedigg blablabla, jeg tenkte for meg selv ja litt av en tøffing mens jeg hadde Vin Diesel i tankene. Men så begynnte de å snakke om hvor fiiine øyne han hadde, og da begynnte jeg å lukte lunta. Åja han andre ja... Jeg tror jeg var den eneste på hele jord som syntest Vin Diesel var den diggeste i F&F, til og med typen min sitter å gnåler om hvor fiiine øyne Paul Walker har :o

#182654  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:til og med typen min sitter å gnåler om hvor fiiine øyne Paul Walker har :o
:mrgreen: :mrgreen:
Etter en sånn tilbakemelding, så trenger du ikke nødvendigvis å tro at en fredagskveld sammen med gutta består av oljeskift og montering av luftfilter.
Kanskje mer i retning av understellsbehandling og polering av girkula :P :P

#182744  av Lady_in_MR2

Cameleon:
Nei, jeg vet sannelig ikke helt hva jeg skal tro jeg!!Han er sammen med gutta ikveld og da jeg ringte han etter seinvakta mi så fortalte han at de var 14 karer og at 7 av de hadde kommet på festen i BAR UNDERKROPP og så hadde de tatt bilder :shock:
Forresten så ønska han seg Biotherm anti peel ansiktskrem for men i bursdagsgave og så er han alltid nøye med hvordan han ser ut på håret, tar solarium og elsker å shoppe :?
Er det noe jeg ikke helt har fått med meg eller???? :roll: :mrgreen:

#182749  av cameleon

Lady_in_MR2 skrev:Cameleon:
Nei, jeg vet sannelig ikke helt hva jeg skal tro jeg!!Han er sammen med gutta ikveld og da jeg ringte han etter seinvakta mi så fortalte han at de var 14 karer og at 7 av de hadde kommet på festen i BAR UNDERKROPP og så hadde de tatt bilder :shock:
Forresten så ønska han seg Biotherm anti peel ansiktskrem for men i bursdagsgave og så er han alltid nøye med hvordan han ser ut på håret, tar solarium og elsker å shoppe :?
Er det noe jeg ikke helt har fått med meg eller???? :roll: :mrgreen:
Herregud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Du må prøve å tenke etter åssn han var i stemmen når han nevnte det der med bar underkropp da. Var han litt småforfjamset over at de tok bilder, eller var han overlykkelig :lol:
Høres for min del ut som om de var 7 kiser som hadde leid inn chippendales :lol:

Er jo bra at han tar vare på seg da, men om han for eksempel har flere kremer, parfymer, deodoranter etc, enn deg... hehe :P

Men fra spøk til revolver, så er han nok mest fornøyd med dama si :wink: Han har bare bifile tendenser...thats all :D :mrgreen:

#183036  av supratt

Da har jeg omsider fått sett filmen jeg, og jo da den var grei, men ikke mer enn det desverre. :?

Er fortsatt kun 1,eren av disse filmene jeg virkelig synes er god, men er sær på film og jeg da. :lol:

#183059  av celicat23

Lady_in_MR2 skrev:Er det noe jeg ikke helt har fått med meg eller???? :roll: :mrgreen:
Begynn å gå med denne trøya hver gang du er ute med han:

http://www.tshirthell.com/store/product ... ductid=290

That's about right...

Når det gjelder filmen (bare for å ikke være HELT offtopic her) så er det vel som forventet etter den universalt for jævelige 2'ern: kunne ikke bli noe værre, men hadde ingen håp om noe spesielt bedre heller.

#183121  av Lady_in_MR2

Cameleon:
Nei, det har vel egentlig aldri vært noen tvil om at han er storfornøyd med dama si heller da :mrgreen: Men det kan jo være at han vil ha både i pose og sekk,haha...Neida, det er nok bare tull hele greia, og det er en goood stund før han får like mye baderoms produkter som meg :wink:
Han syntest forresten gutta på den festen var helt bortevekk, han skjønnte godt hvorfor ikke det var noen jenter der for å si det sånn!!Det brukte kanskje å være jenter som festa sammen med den gjengen engang i tiden ,men de fordufta nok ganske fort....

Celicat23:
Ja, det må isåfall være hans egen!!!

#183128  av RedCelica

Lady_in_MR2 skrev:Celicat23:
Ja, det må isåfall være hans egen!!!
SÃ¥ du er en "He" ? :o

Forresten skrives det Fast And The Furious.