Takker alle hyggelige bilentusiaster for en fin santhansaften uten den obligatoriske grillingen...
Mange kjente Toyota eiere hadde møtt opp også.
Må si at jeg syntes synd på de som krasjet, men heldigvis ble vel ingen alvorlig skadet. Regner med det blir delte heat etter denne hendelsen. Jeg er den første til å innrømme at jeg har hatt noen forbikjøringer på utgangen av svingen fordi jeg har hatt større fart en den foran, men mister de kontrollen så ser en her hva som kan skje....
Magne: De er alltid koselig med selskap i bilen
Tror nok dekkene har skylden i at børsa gikk såpass bra rundt banen, for jeg har ikke lært meg å ligge riktig i svingene...heller ikke bremse nok ned før svingene
Klokket noen tider på filmen, men uheldigvis hadde jeg aldri helt fri bane, men den beste ble 1.13.03. Så nå er jeg ikke langt unna deg Magne, så bytt rådelager (noe jeg også må) så kan vi måle krefter
Kake & Speeder: Det hjalp å stille demperene hardere foran enn bak, bra noen har litt kunnskap om understyring og overstyring

Må si at jeg syntes synd på de som krasjet, men heldigvis ble vel ingen alvorlig skadet. Regner med det blir delte heat etter denne hendelsen. Jeg er den første til å innrømme at jeg har hatt noen forbikjøringer på utgangen av svingen fordi jeg har hatt større fart en den foran, men mister de kontrollen så ser en her hva som kan skje....
Magne: De er alltid koselig med selskap i bilen

Kake & Speeder: Det hjalp å stille demperene hardere foran enn bak, bra noen har litt kunnskap om understyring og overstyring

Sist redigert av Arne rebel den 26 jun 2006 22:11, redigert 1 gang totalt.
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.