Hehe, funker bra nå ja. Brukte 27 min til sverige med fullpakket bil. Så sakene holder mål, om du ser vekk fra bremsene da
Ble positivt overasket over hvor mye det hjalp og bytte pakninga. Bilen går bedere, kjører helt org styring med annen wg og lavere trykk en før, bilen bruker mye mindre bensin og. Lå og marsjet i godt driv innover i sverige og kjørte til sammen 40 mil på ca 40 liter.
Men var litt trøtt på lørdagsmorran da hehe, skrudde hele natta. Og glemte sette på en slange under innsuget. Skjønte fort det da jeg startet bilen og den stoppet kjapt og sugde et sorgens sukk.
Knotet noe med og få på regreima riktig timet, men etter en kort samtale med lars gikk det jo lekende lett, slapp justere tenning og. Hadde litt flaks med den. Men skal jeg gjøre denne jobben på en gt4 igjen så tar jeg ut motoren isteden for og knote sånn. Men nå er det værdt hele drittjobben, og han som kunne fått bilen min for 90000 i deler kan angre seg grønn og blå. Han var et godt eksempel på en som skal prute til det uendelige. Og det fører bare til en ting, sånne folk gidder jeg ikke gjøre handel med.
Angrer ikke et sekund på at jeg ba han glemme hele avtalen nå.