TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetmeet i Trondheim - Piren kl. 16:00 Lørdag 8. Juli

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#185542  av chris

Kl 16 sitter jeg med kjeften langt nede i dram-glasset 8)

Var ikke mange timers varsel på dette da.. har det vært annonsert på bilforumet lenge eller? Skal man ha streetmeet bør jo det planlegges litt tid i forveien :)

#185556  av @lpher

chris skrev:Kl 16 sitter jeg med kjeften langt nede i dram-glasset 8)

Var ikke mange timers varsel på dette da.. har det vært annonsert på bilforumet lenge eller? Skal man ha streetmeet bør jo det planlegges litt tid i forveien :)
En måneds varsel bør holde da? :D

MEN....om det forsetter å plaske ned så holder jeg meg foran tv'n ihvertfall :D
Sist redigert av @lpher den 08 jul 2006 11:37, redigert 1 gang totalt.

#185564  av funkes

chris skrev:Kl 16 sitter jeg med kjeften langt nede i dram-glasset 8)

Det var en snodig måte å drikke på Chris :lol:

#185572  av mralp

Regner jo nesten ikke her i dag, jaja, får se om noen kommer :)

#185575  av @lpher

mralp skrev:Regner jo nesten ikke her i dag, jaja, får se om noen kommer :)
Hæ?! :D Bor ikke du i nærheten av nardo da? Er ganske fuktig her ihvertfall :wink:

#185576  av sindrejl

jeg hadde planlagt å ta meg en tur, men været stinkor så får se.. mulig jeg tyr til dramglasset jeg også?

#185587  av Zepticon

@lpher skrev:
mralp skrev:Regner jo nesten ikke her i dag, jaja, får se om noen kommer :)
Hæ?! :D Bor ikke du i nærheten av nardo da? Er ganske fuktig her ihvertfall :wink:
Har kansje mer med dramglass å gjør en med været :wink:

#185617  av sindrejl

jøss.. var hele 2-3 biler der idag :P "stort" streetmeet :( :P toyota var over-representert med noen få celicaer, en turbo mr2 og en supra sølvgrå n/a

#185789  av chris

sindrejl skrev:jøss.. var hele 2-3 biler der idag :P "stort" streetmeet :( :P toyota var over-representert med noen få celicaer, en turbo mr2 og en supra sølvgrå n/a
Og jeg var overrepresentert med alkohol på det tidspunktet.. ser at jeg valgte rett :D

#185800  av sindrejl

chris skrev:
sindrejl skrev:jøss.. var hele 2-3 biler der idag :P "stort" streetmeet :( :P toyota var over-representert med noen få celicaer, en turbo mr2 og en supra sølvgrå n/a
Og jeg var overrepresentert med alkohol på det tidspunktet.. ser at jeg valgte rett :D
vet ikke helt da du fant dassen på kvelden.. valgte du egentlig rett? :mrgreen:

#185950  av chris

sindrejl skrev:
chris skrev:
vet ikke helt da du fant dassen på kvelden.. valgte du egentlig rett? :mrgreen:
Det snakker vi ikke om.. :P