Var ikke mange timers varsel på dette da.. har det vært annonsert på bilforumet lenge eller? Skal man ha streetmeet bør jo det planlegges litt tid i forveien

chris skrev:Kl 16 sitter jeg med kjeften langt nede i dram-glassetEn måneds varsel bør holde da?![]()
Var ikke mange timers varsel på dette da.. har det vært annonsert på bilforumet lenge eller? Skal man ha streetmeet bør jo det planlegges litt tid i forveien
sindrejl skrev:jøss.. var hele 2-3 biler der idagOg jeg var overrepresentert med alkohol på det tidspunktet.. ser at jeg valgte rett"stort" streetmeet
![]()
toyota var over-representert med noen få celicaer, en turbo mr2 og en supra sølvgrå n/a
chris skrev:vet ikke helt da du fant dassen på kvelden.. valgte du egentlig rett?sindrejl skrev:jøss.. var hele 2-3 biler der idagOg jeg var overrepresentert med alkohol på det tidspunktet.. ser at jeg valgte rett"stort" streetmeet
![]()
toyota var over-representert med noen få celicaer, en turbo mr2 og en supra sølvgrå n/a
sindrejl skrev:Det snakker vi ikke om..chris skrev:vet ikke helt da du fant dassen på kvelden.. valgte du egentlig rett?sindrejl skrev:jøss.. var hele 2-3 biler der idagOg jeg var overrepresentert med alkohol på det tidspunktet.. ser at jeg valgte rett"stort" streetmeet
![]()