TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#190399  av Toi1

Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev: Jobber i butikk og er da alltid pålogget mens jeg er der (mobilbutikk)

Og en anrbeidsdag er jo på 8 timer da!

Ok, du er unnskyldt. For min del prøver jeg å få tiden til å gå fort, slik at jeg kan begynne i læra, tjene penger og kjøpe meg MR2 :D Et lite spørsmål... Hvor mange ganger er det mulig å sitere?
Det vet jeg faktisk ikke, men dette er jo ett off topick emne, så det er bare til å prøve :wink:
Men da setter vi igang? Noen som er med på testen?

#190401  av Andy_Celica

Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev:
Ok, du er unnskyldt. For min del prøver jeg å få tiden til å gå fort, slik at jeg kan begynne i læra, tjene penger og kjøpe meg MR2 :D Et lite spørsmål... Hvor mange ganger er det mulig å sitere?
Det vet jeg faktisk ikke, men dette er jo ett off topick emne, så det er bare til å prøve :wink:
Kan bli med jeg :wink:

#190403  av Toi1

Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev: Det vet jeg faktisk ikke, men dette er jo ett off topick emne, så det er bare til å prøve :wink:
Kan jo prøve å skrive en hel del... kanskje det ikke blir plass? ehm.. kremt. POLITIET: Politiet kan velge innstilling selv? Slik at du feks. desverre må få en bot eller, "din forbanna tulling! jeg skal ..... gi deg en bot du ikke greier å betale" 2 kamerater av meg skal søke seg inn på politihøyskola om ett års tid, og de fabler om hvor jævli de skal være mot alle de "slemme" bilførerne som kjører i den uofisielle fartsgrensen. Da begynner jeg å tenke. Dette er lovens håndhver, de skal jo oppføre seg eksemplarisk? div. gå forran som et godt forbilde? Men, disse gutta er noe jeg vil kalde for polititerrorister. De vandrer rundt i gatene og leter etter noen de kan terrorisere? Og hvor sugene ER de ikke på biljakter eller bråk? Jeg har en god sammenligning: Når vi kjører opp på kjøreskolen skal vi bevise at vi er plettfrie sjåfører som aldri har tenkt til å bryte fartsgrensen, de kan jo ikke si at vi ikke får lov å ha førerkort hvis vi innerst inne skal grisekjøre. Politigutta blir politi fordi da har de muligheten til å grisekjøre, og ta betalt for det. Som sagt tidligere, det er bare guttebasser hele gjengen. Løgndetektortest? skjult mikrofon i jakka? Da får vi se hvem som er hvem her!

#190404  av Andy_Celica

Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev: Men da setter vi igang? Noen som er med på testen?
Kan jo prøve å skrive en hel del... kanskje det ikke blir plass? ehm.. kremt. POLITIET: Politiet kan velge innstilling selv? Slik at du feks. desverre må få en bot eller, "din forbanna tulling! jeg skal ..... gi deg en bot du ikke greier å betale" 2 kamerater av meg skal søke seg inn på politihøyskola om ett års tid, og de fabler om hvor jævli de skal være mot alle de "slemme" bilførerne som kjører i den uofisielle fartsgrensen. Da begynner jeg å tenke. Dette er lovens håndhver, de skal jo oppføre seg eksemplarisk? div. gå forran som et godt forbilde? Men, disse gutta er noe jeg vil kalde for polititerrorister. De vandrer rundt i gatene og leter etter noen de kan terrorisere? Og hvor sugene ER de ikke på biljakter eller bråk? Jeg har en god sammenligning: Når vi kjører opp på kjøreskolen skal vi bevise at vi er plettfrie sjåfører som aldri har tenkt til å bryte fartsgrensen, de kan jo ikke si at vi ikke får lov å ha førerkort hvis vi innerst inne skal grisekjøre. Politigutta blir politi fordi da har de muligheten til å grisekjøre, og ta betalt for det. Som sagt tidligere, det er bare guttebasser hele gjengen. Løgndetektortest? skjult mikrofon i jakka? Da får vi se hvem som er hvem her!
Du sier ikke det? ser de stadig på e6, og der holder ihvertfal ikke de fartsgrensen, Men oss skal de ta hvis vi er så uheldig å kjøre bare 2 km/t over fartsgrensen, slik som her om dagen da jeg kjørte i 65 i en 50 sone så kom blålysa på, men han var alene i bilen og kunne da ikke gi meg en bot, han manglet en måling sa han, men jeg fikk da en advarsel og de skulle se etter bilen min nestegang de så meg, så jeg kjørte da vider, så kom en 2 felt og jeg fortsatte å holde fartsgrensa pga de kjørte bak meg, plutselig la han seg ut kjørte forbi meg og la seg inn 2 biler forran, og jeg kunne godt se at han ikke kjørte i 50 km/t. Det er jo bare direkte sleipt, (men heldig vis fikk jeg ikke bot da)

#190406  av Toi1

Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev: Kan bli med jeg :wink:
Du sier ikke det? ser de stadig på e6, og der holder ihvertfal ikke de fartsgrensen, Men oss skal de ta hvis vi er så uheldig å kjøre bare 2 km/t over fartsgrensen, slik som her om dagen da jeg kjørte i 65 i en 50 sone så kom blålysa på, men han var alene i bilen og kunne da ikke gi meg en bot, han manglet en måling sa han, men jeg fikk da en advarsel og de skulle se etter bilen min nestegang de så meg, så jeg kjørte da vider, så kom en 2 felt og jeg fortsatte å holde fartsgrensa pga de kjørte bak meg, plutselig la han seg ut kjørte forbi meg og la seg inn 2 biler forran, og jeg kunne godt se at han ikke kjørte i 50 km/t. Det er jo bare direkte sleipt, (men heldig vis fikk jeg ikke bot da)
Det er så tragisk at det havle kunne vært nok!

#190408  av Rømmling

Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev:
Toi1 skrev: Kan jo prøve å skrive en hel del... kanskje det ikke blir plass? ehm.. kremt. POLITIET: Politiet kan velge innstilling selv? Slik at du feks. desverre må få en bot eller, "din forbanna tulling! jeg skal ..... gi deg en bot du ikke greier å betale" 2 kamerater av meg skal søke seg inn på politihøyskola om ett års tid, og de fabler om hvor jævli de skal være mot alle de "slemme" bilførerne som kjører i den uofisielle fartsgrensen. Da begynner jeg å tenke. Dette er lovens håndhver, de skal jo oppføre seg eksemplarisk? div. gå forran som et godt forbilde? Men, disse gutta er noe jeg vil kalde for polititerrorister. De vandrer rundt i gatene og leter etter noen de kan terrorisere? Og hvor sugene ER de ikke på biljakter eller bråk? Jeg har en god sammenligning: Når vi kjører opp på kjøreskolen skal vi bevise at vi er plettfrie sjåfører som aldri har tenkt til å bryte fartsgrensen, de kan jo ikke si at vi ikke får lov å ha førerkort hvis vi innerst inne skal grisekjøre. Politigutta blir politi fordi da har de muligheten til å grisekjøre, og ta betalt for det. Som sagt tidligere, det er bare guttebasser hele gjengen. Løgndetektortest? skjult mikrofon i jakka? Da får vi se hvem som er hvem her!
når man har et arbeid der man sitter ved pc stort sett hele dage nå har man jo opp siden og sjekker om det kommer noe nytt inn, jeg jobber som it konsulent (læling) og en eller flere pc står på konstant så. så lenge man er på kontoret så er man på TS-OGN. men aktiv 8timer om dagen er man jo ikke da.

#190410  av Andy_Celica

Rømmling skrev:
Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev: Du sier ikke det? ser de stadig på e6, og der holder ihvertfal ikke de fartsgrensen, Men oss skal de ta hvis vi er så uheldig å kjøre bare 2 km/t over fartsgrensen, slik som her om dagen da jeg kjørte i 65 i en 50 sone så kom blålysa på, men han var alene i bilen og kunne da ikke gi meg en bot, han manglet en måling sa han, men jeg fikk da en advarsel og de skulle se etter bilen min nestegang de så meg, så jeg kjørte da vider, så kom en 2 felt og jeg fortsatte å holde fartsgrensa pga de kjørte bak meg, plutselig la han seg ut kjørte forbi meg og la seg inn 2 biler forran, og jeg kunne godt se at han ikke kjørte i 50 km/t. Det er jo bare direkte sleipt, (men heldig vis fikk jeg ikke bot da)
når man har et arbeid der man sitter ved pc stort sett hele dage nå har man jo opp siden og sjekker om det kommer noe nytt inn, jeg jobber som it konsulent (læling) og en eller flere pc står på konstant så. så lenge man er på kontoret så er man på TS-OGN. men aktiv 8timer om dagen er man jo ikke da.
jeg får da lest alle innleg + at jeg er som regel pålogget noen timer hjemme på kvelden oxo!

#190419  av Toi1

Andy_Celica skrev:
Rømmling skrev:
Toi1 skrev: Det er så tragisk at det havle kunne vært nok!
jeg får da lest alle innleg + at jeg er som regel pålogget noen timer hjemme på kvelden oxo!
Vet dere hvorfor en sau ikke burde svømme? Og hvorfor den drukner når den gjør det? Sauen er ikke tett i rektum, slik at det lekker vann inn i tarmen. Sauen blir da så tung at den synker. BTW jeg tipper det går ann å sitere evig. Pga. Siden utvider seg slik at det er plass til mer...

#190427  av Rømmling

Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev:
Rømmling skrev: når man har et arbeid der man sitter ved pc stort sett hele dage nå har man jo opp siden og sjekker om det kommer noe nytt inn, jeg jobber som it konsulent (læling) og en eller flere pc står på konstant så. så lenge man er på kontoret så er man på TS-OGN. men aktiv 8timer om dagen er man jo ikke da.
Vet dere hvorfor en sau ikke burde svømme? Og hvorfor den drukner når den gjør det? Sauen er ikke tett i rektum, slik at det lekker vann inn i tarmen. Sauen blir da så tung at den synker. BTW jeg tipper det går ann å sitere evig. Pga. Siden utvider seg slik at det er plass til mer...
jeg regner med at den vil gå lenge så det vil være døføtt å prøve mye lengere nå. man ser jo at første posten blir smalere og smalere så den vil vel til slutt bli en og en bokstav nedover og da vil jeg tro det stoppes der men hadde vært gøy å finne ut men posten ser helt menings løs ut nå da.
kan jo lese den siste posten og man vet nøyaktig innholdet i de 3 siste sidene hehe :lol:

#190429  av Toi1

Rømmling skrev:
Toi1 skrev:
Andy_Celica skrev: jeg får da lest alle innleg + at jeg er som regel pålogget noen timer hjemme på kvelden oxo!
jeg regner med at den vil gå lenge så det vil være døføtt å prøve mye lengere nå. man ser jo at første posten blir smalere og smalere så den vil vel til slutt bli en og en bokstav nedover og da vil jeg tro det stoppes der men hadde vært gøy å finne ut men posten ser helt menings løs ut nå da.
kan jo lese den siste posten og man vet nøyaktig innholdet i de 3 siste sidene hehe :lol:
Det er jo genialt!!! :D

#190453  av Rømmling

Toi1 skrev:
Rømmling skrev:
Toi1 skrev: Vet dere hvorfor en sau ikke burde svømme? Og hvorfor den drukner når den gjør det? Sauen er ikke tett i rektum, slik at det lekker vann inn i tarmen. Sauen blir da så tung at den synker. BTW jeg tipper det går ann å sitere evig. Pga. Siden utvider seg slik at det er plass til mer...
litt slitsomt å lese desse siterings postene når det blir for mange av dem inni hverandre da. men vi må jo snart få ett svar på hvor mange vi kan ha nå :twisted:

#190454  av hmsilset

Rømmling skrev:
Toi1 skrev:
Rømmling skrev: jeg regner med at den vil gå lenge så det vil være døføtt å prøve mye lengere nå. man ser jo at første posten blir smalere og smalere så den vil vel til slutt bli en og en bokstav nedover og da vil jeg tro det stoppes der men hadde vært gøy å finne ut men posten ser helt menings løs ut nå da.
litt slitsomt å lese desse siterings postene når det blir for mange av dem inni hverandre da. men vi må jo snart få ett svar på hvor mange vi kan ha nå :twisted:
Unnskyld,hvor meget er klokken nu?

#190463  av Rømmling

hmsilset skrev:
Rømmling skrev:
Toi1 skrev: Det er jo genialt!!! :D
Unnskyld,hvor meget er klokken nu?
21:37 da du spurte og nå er den 23:05

#190472  av celicat23

Kine fra lilyjets....Ja takk.

#190493  av Toi1

Kommer du å punkterer hele greia? :o Det er off topic, ehm... men ikke SÅ off som du er! *ler* Jeg tror ikke 10% her på forumet skjønner hva du skal frem til :lol: Ikke vondt ment. helt klart.

btw Finnes ikke noe mer kjedelig enn å være våken når ALLE andre sover ;)
  • 1
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 1174