Hei,
Fersking som trenger litt råd ang celica gt4 eller CS. Den typen med vippelykter som gikk fra starten av 90 tallet.
Så lister bare like godt opp spørsmålene:)
Hva bør jeg passe opp for når det gjelder disse bilene? De er jo begynt å bli gamle nå, Rust? Lekasjer osv. Er drita lei av biler som ruster og lekker olje. Hadde egentlig bestemt meg for å aldri mer kjøpe noe som ikke er galvanisert men celicaen er jo en fryd for øyet. og relativt billig å forsikre.
Går det ann å få tak i ett bra eks til max 100 000,-? Ser cs er litt dyrere men tar gjerne en GT4 jeg. Har finere panser men styggere frontfanger
Men den kan da byttes.
Hvilket potensiale bor i orginalmotoren og turbo? Hvor mye kan trygt taes ut? Når begynner drivverk og gir å gi etter? Sikter etter rundt 300 ærlige mustanger under panseret.
Fersking som trenger litt råd ang celica gt4 eller CS. Den typen med vippelykter som gikk fra starten av 90 tallet.
Så lister bare like godt opp spørsmålene:)
Hva bør jeg passe opp for når det gjelder disse bilene? De er jo begynt å bli gamle nå, Rust? Lekasjer osv. Er drita lei av biler som ruster og lekker olje. Hadde egentlig bestemt meg for å aldri mer kjøpe noe som ikke er galvanisert men celicaen er jo en fryd for øyet. og relativt billig å forsikre.
Går det ann å få tak i ett bra eks til max 100 000,-? Ser cs er litt dyrere men tar gjerne en GT4 jeg. Har finere panser men styggere frontfanger

Hvilket potensiale bor i orginalmotoren og turbo? Hvor mye kan trygt taes ut? Når begynner drivverk og gir å gi etter? Sikter etter rundt 300 ærlige mustanger under panseret.