demonterte motoren i helga for bytte av stempelringer, lager, alt av pakninger, clutch, register, vannpumpe etc etc og fikk en stygg overaskelse når jeg skulle ta av stempelringene på stempel nr3, la fort merke til en liten sprekk som gikk over alle stempelringene og i godset på stemplet, så plutselig datt en stor bit av stemplet på golvet, biten var kansje 1cm x 1cm x 0.5cm. la merke til at stemplene var merka, på 3 stempler sto det "2C" og på ett sto det "2D". va er dette slags merking? kan det være at forrige eier har bytta ett stempel før? jeg tok bilde av gærnskapen men kamera ble glemt på verkstede så får legge ut senere i dag.
Så til min store nedtur kan jo selvfølgelig ikke motoren monteres i helga så jeg blir uten bil en stund nå, jeg tenker på å gå for smidde stempel. kan jeg bruke smidde stempel på originale råder? hvor kan jeg kjøpe smidde stempel for en grei penge? er fensport plassen jeg burde legge igjen noen kroner?
Takker for alle svar, mvh: jensen
Så til min store nedtur kan jo selvfølgelig ikke motoren monteres i helga så jeg blir uten bil en stund nå, jeg tenker på å gå for smidde stempel. kan jeg bruke smidde stempel på originale råder? hvor kan jeg kjøpe smidde stempel for en grei penge? er fensport plassen jeg burde legge igjen noen kroner?
Takker for alle svar, mvh: jensen
Sist redigert av jensen den 14 aug 2006 19:45, redigert 1 gang totalt.