Hadde bilen på bane i helga, og det jeg la merke til var at når jeg lå på 3 gir med hjulspinn på alle 4 hjula ut av langsvingen på skogen så begynnte undrestellet og vibrere\slå... ca på samme måte som hvis du prøver og børne med en forhjulstrekker som har alt for mykt understell (de som har prøvd vet hva jeg prater om)
dette skjedde KUN ut langsvingen fra 5500rpm-7000rpm.. skjedde ikke på noen av de andre gira.. kun 3 giret!?
har tenkt på at det kan være for mye foringer, men syntes det er litt rart da alle foringene i bilen er polyuretane, demperene er justerbare KYB dempere så de er ganske stive.. og fjærene er intrax senkefjærer.. (ikke så veldig stive misstenker jeg)
noen som kan tenke seg hva det kan være som gjør at jeg får dette?
er jo ikke så morsomt og riste løs alt som er i bilen når den er på bane..
dette skjedde KUN ut langsvingen fra 5500rpm-7000rpm.. skjedde ikke på noen av de andre gira.. kun 3 giret!?
har tenkt på at det kan være for mye foringer, men syntes det er litt rart da alle foringene i bilen er polyuretane, demperene er justerbare KYB dempere så de er ganske stive.. og fjærene er intrax senkefjærer.. (ikke så veldig stive misstenker jeg)
noen som kan tenke seg hva det kan være som gjør at jeg får dette?
er jo ikke så morsomt og riste løs alt som er i bilen når den er på bane..

http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me