TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• [edit] Andy_Celica Sin Celica St205

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#169872  av aneriks

pen bil men var leit at motoren raste og at selger hadde klusset med kilometer telleren :(

#169875  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:
sindrejl skrev:får du igjen noe fra selger da?
ikke foreløbig, men advokaten min har sendt et brev der vi krever 70000. som tilsvarer full overhaling, og at bilen faktisk har gått 50000 mere en det som står på spedoen, (ringte han som eide bilen før han jeg kjøpte den av og han bekrefete dette)
utrolig -:) spørs om du får det igjennom da..
advokaten min mener vi har en veldig god sak. har også snakket med thaulow og han menet det samme, det var han som anbefalte den fremgangsmåten faktisk.

#169876  av Andy_Celica

aneriks skrev:pen bil men var leit at motoren raste og at selger hadde klusset med kilometer telleren :(
ja det er kjipt. men sånn er det innimellom.

#169885  av Larsen

Jeg vurderte faktisk den bilen selv jeg...
Er det lenge før den er oppe og går da ?

alle slangene til dumpen skal det bare være å plugge igjen, men trodde det bare satt tre slanger til den jeg.

#169916  av Andy_Celica

jaja
Vedlegg
det var jo disse slangene som jeg snakket om i en annen post da vettu.
det var jo disse slangene som jeg snakket om i en annen post da vettu.
Demontere bilen 010.jpg (533.15 kiB) Vist 2215 ganger

#173485  av Andy_Celica

Et bilde til. skal se om jeg får tatt noen flere bilder i morgen!
Vedlegg
røde kalippere, og ny polert!
røde kalippere, og ny polert!
Demontere bilen 169.jpg (436.11 kiB) Vist 2210 ganger

#173684  av CelicaGT

Ser kun 1 dumpventil på den bilen. Ser også at der den orginale dumpen skal stå er det blokka. Er anti lag systemet som har dei røra til manifoilen...
Vedlegg
Rød sirkel rundt den orginale dumpen
Rød sirkel rundt den orginale dumpen
Orginal dump.JPG (170.62 kiB) Vist 2214 ganger

#174135  av Andy_Celica

Stemmer det, ringet han som importerte bilen til norge (eieren av toyota mysen og askim) og han sa at når den kom til norge hadde de brukt den i japan til rally, ikke proft, men sånn leking, så den var utstyrt med org recardo stoler osv.

Og at den bilen var den første gruppe A st205 bilen som ble importert.

#192671  av Andy_Celica

Idag tokk jeg en komp test etter motoren har gått ca 300 mil + at jeg herja med den på rudskogen, hadde mellom 170-180 psi på hver sylinder :D

Så driver jeg å bestiller polyforinger til understellet + 3veis justerbart stabstag bak :D
Blir bra å prøve det :D