Kjøpte meg nettopp mr2, og har nå fått et problem, klokka og sigtennern har slutta å funke, dette skjedde da vi holdt på å koble anlegg, ingen av sikringen har gått såvidt jeg kan se. Hva kan feilen være??
Fredrik skrev:Du har tre sikringsbokser å velge imellomSikringen til sig/klokke er under førersiden. står sig på sikringenEn helt foran, en inne i kupeen ved clutch-pedalen og en helt bak..
Om jeg ikke tar helt feil kan det være en sikring som heter "Dome".. Den står i boksen foran..
Fantare skrev:Hmm.. Er sikker på at klokke og sigarett-tenneren gikk på "Dome"-sikringen i gamle bilen.. Men så var det ting som tydet på at en tidligere eier hadde vært å tuklet litt med det elektriske anlegget i den også.. My badFredrik skrev:Du har tre sikringsbokser å velge imellomSikringen til sig/klokke er under førersiden. står sig på sikringenEn helt foran, en inne i kupeen ved clutch-pedalen og en helt bak..
Om jeg ikke tar helt feil kan det være en sikring som heter "Dome".. Den står i boksen foran..