TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥r ikke liv i klokka, eller sigtenneren

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #192862  av festvÃ¥g

Kjøpte meg nettopp mr2, og har nå fått et problem, klokka og sigtennern har slutta å funke, dette skjedde da vi holdt på å koble anlegg, ingen av sikringen har gått såvidt jeg kan se. Hva kan feilen være??

#192864  av BrennaRacing

Da har du nok bare glemt å plugge inn kabelene....Hvis du koblet anlegg så regner jeg med at du har tatt at dashbordet rundt cd-spillern...Bak der er det 3 plugger du må koble til for at varselblinkern og siggtennern skal funke hvertfall

#192865  av festvÃ¥g

de er plugga i , varselblinkern funker

#193001  av Neemi

Har du prøvd å teste med annen sikring for sikkerhetsskyld?
Sigarett-tenneren min funket ikke og mine sikringer så helt fine ut, men så testet jeg med en av de andre sikringene i boksen og da viste det seg at den ene var gåen likevel.

Evt kan det jo være brudd i ledningene dine et sted?

#193009  av Fredrik

Du har tre sikringsbokser å velge imellom ;) En helt foran, en inne i kupeen ved clutch-pedalen og en helt bak..

Om jeg ikke tar helt feil kan det være en sikring som heter "Dome".. Den står i boksen foran..

#193010  av Fantare

Fredrik skrev:Du har tre sikringsbokser å velge imellom ;) En helt foran, en inne i kupeen ved clutch-pedalen og en helt bak..

Om jeg ikke tar helt feil kan det være en sikring som heter "Dome".. Den står i boksen foran..
Sikringen til sig/klokke er under førersiden. står sig på sikringen :)

#193011  av Fredrik

Fantare skrev:
Fredrik skrev:Du har tre sikringsbokser å velge imellom ;) En helt foran, en inne i kupeen ved clutch-pedalen og en helt bak..

Sikringen til sig/klokke er under førersiden. står sig på sikringen :)
Hmm.. Er sikker på at klokke og sigarett-tenneren gikk på "Dome"-sikringen i gamle bilen.. Men så var det ting som tydet på at en tidligere eier hadde vært å tuklet litt med det elektriske anlegget i den også.. My bad :P

#193327  av festvÃ¥g

Var den under ratte så nå funger den fint..