Jeg tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om prosjektet mitt..
Dette blir et langtids-prosjekt, ettersom jeg ikke har alt for god økonomi..
Planen er at bilen skal være ferdig til neste sommer..
Har tenkt å sette på border-front, men har ikke bestemt hvilke sideskjørt, eller hvilken bakfanger jeg skal bruke, og vet heller ikke hvilken vinge det blir, så kom med forslag..
Andre planer er:
Komplett Hifonics stereo: 6x 5,25" høyttalere, fire diskanter, to 12" sub`er, to 4kanals forsterkere, og en monoblokk til sub`ene.
Få lakkert felgene mine sort i midten, å kanten rundt i en farge som heter Magic Gold.
Bytte baklykter til 94+ lyktene..
Hel-lakkering, noe lignende som celicaen jeg legger ved bilde av.
Blir mest sannsynlig å delta i EMMA stereo-konkurranser neste år, så satser på å få det meste støpt i glass-fiber, og lakkert.
Dette blir et langtids-prosjekt, ettersom jeg ikke har alt for god økonomi..

Planen er at bilen skal være ferdig til neste sommer..
Har tenkt å sette på border-front, men har ikke bestemt hvilke sideskjørt, eller hvilken bakfanger jeg skal bruke, og vet heller ikke hvilken vinge det blir, så kom med forslag..

Andre planer er:
Komplett Hifonics stereo: 6x 5,25" høyttalere, fire diskanter, to 12" sub`er, to 4kanals forsterkere, og en monoblokk til sub`ene.
Få lakkert felgene mine sort i midten, å kanten rundt i en farge som heter Magic Gold.
Bytte baklykter til 94+ lyktene..
Hel-lakkering, noe lignende som celicaen jeg legger ved bilde av.
Blir mest sannsynlig å delta i EMMA stereo-konkurranser neste år, så satser på å få det meste støpt i glass-fiber, og lakkert.
Vedlegg
Celica2.jpg (16.84 kiB) Vist 2179 ganger
1990 Mr2 Gti -Work in progress-