TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min mr2 mk2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #186086  av Trial

Jeg tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om prosjektet mitt..

Dette blir et langtids-prosjekt, ettersom jeg ikke har alt for god økonomi.. :wink:

Planen er at bilen skal være ferdig til neste sommer..

Har tenkt å sette på border-front, men har ikke bestemt hvilke sideskjørt, eller hvilken bakfanger jeg skal bruke, og vet heller ikke hvilken vinge det blir, så kom med forslag.. :)

Andre planer er:

Komplett Hifonics stereo: 6x 5,25" høyttalere, fire diskanter, to 12" sub`er, to 4kanals forsterkere, og en monoblokk til sub`ene.

Få lakkert felgene mine sort i midten, å kanten rundt i en farge som heter Magic Gold.

Bytte baklykter til 94+ lyktene..

Hel-lakkering, noe lignende som celicaen jeg legger ved bilde av.

Blir mest sannsynlig å delta i EMMA stereo-konkurranser neste år, så satser på å få det meste støpt i glass-fiber, og lakkert.
Vedlegg
Tenkte på en lignende lakkjobb som dette
Tenkte på en lignende lakkjobb som dette
Celica2.jpg (16.84 kiB) Vist 2165 ganger

#195732  av Trial

Da var fronten kommet, å sideskjørt er under produksjon.. :wink: Har enda ikke bestemt meg for vinge, så sleng gjerne ut bilder av vinger dere syns passer på mr2.. 8)

#195736  av Johansen

Trial skrev:Da var fronten kommet, å sideskjørt er under produksjon.. :wink: Har enda ikke bestemt meg for vinge, så sleng gjerne ut bilder av vinger dere syns passer på mr2.. 8)

98+ vingen syns jeg er finest :D
Vedlegg
98.jpg
98.jpg (85.64 kiB) Vist 1255 ganger

#195766  av BrennaRacing

Litt offtopic...Men vet du hvilken front som sitter på den blå Mr2en Johansen?? Er det Greddy?

#195818  av Johansen

BrennaRacing skrev:Litt offtopic...Men vet du hvilken front som sitter på den blå Mr2en Johansen?? Er det Greddy?
Har ingen aning, kopierte bilde rett fra google.. kopier bilde å lag post å hør om noen andre vet det:)

#219094  av Trial

Her går det sakte, men sent :wink: men har da fått gjort litt, hehe.. Bremser er skrudd av, og skal byttes, eksos er delvis skrudd løs, og skal også byttes.. Slenger med et bilde av bilen slik den ser ut nå..
Vedlegg
200sx056.jpg
200sx056.jpg (55.62 kiB) Vist 1888 ganger

#219104  av peterK

Keep 'em coming! :)

Likte den lakk-tanken din :shock:

#219105  av Mr2Even

BrennaRacing skrev:Litt offtopic...Men vet du hvilken front som sitter på den blå Mr2en Johansen?? Er det Greddy?
Er ikke det bare den orginale fronten med en annen lakkert leppe da? :? Mener du kanskje det ventilerte pansere? Det er Aero panseret tror jeg..

#219111  av Mr2Even

Her er en med lignende fargekombinasjon..
Vedlegg
Fet Rødsvart mr2 fjell.jpg
Fet Rødsvart mr2 fjell.jpg (61.87 kiB) Vist 1868 ganger

#219114  av Trial

Den var ikke verst nei :) Men tenkte jeg skulle ha hele øvre delen av bilen i snart..

#219122  av Mr2Even

Trial skrev:Den var ikke verst nei :) Men tenkte jeg skulle ha hele øvre delen av bilen i snart..
Jeg trokke det blir så fint men.. kanskje photoshoppe det først

#219143  av hmsilset

Er original fanger,men den leppa har jeg ikke sett før.
Nydelig farge da!

#219165  av Mr2Even

Den blå har kanskje GTR2 Leppe.. Her er en tøff Race mr2, med den fargekombinasjonen du ønsker, men den har jo Widekit og div også..
Vedlegg
Rødsort kombinasjon. Wide. Tøffe felger.jpg
Rødsort kombinasjon. Wide. Tøffe felger.jpg (51.13 kiB) Vist 1819 ganger
Rødsort wide i lyset forfrasiden.jpg
Rødsort wide i lyset forfrasiden.jpg (55.44 kiB) Vist 1813 ganger
Rødsort wide tøffe felger.motorlokk siden.jpg
Rødsort wide tøffe felger.motorlokk siden.jpg (52.22 kiB) Vist 1814 ganger
Rødsort Wide i skyggen.jpg
Rødsort Wide i skyggen.jpg (37.19 kiB) Vist 1234 ganger

#234860  av Trial

Da er styling og lakkering utsatt på ubestemt tid, pga kjøp av turbo rear clip :wink:

Satser på å ha motoren ferdig montert i bilen til sommertreffet på Arctic circle raceway 8. juni.. så blir det kanskje en runde eller to rundt banen :)

Så får bare bilen se ut som en dass i en stund til :lol: