TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#197521  av Turbotrille

Om Brann hadde spilt uavgjort idag hadde de blitt liggende 2 poeng foran Rosenborg, med en kamp mer spilt, men Brann vant de, så nå leder vi serien med 4 poeng og en kamp mer.. :)

#197549  av Thomas S

HaHa! Var på jobb der idag! Sto vakt med inngang 11 og 12 og møtte en del "brisne" venner! :lol: Noen som har bilder fra biltreffet idag??

#197598  av dca

ja riktig det hadde blitt 2 ja... rotet litt i den korte gledesrusen der!
menmen.... blir bergen tur antakelig når rbk kommer å knuser dere...

#197797  av celicat23

Søknad til å vinne "årets sønn" ble fylt ut i dag, i form av å betale ned bilen til far så han får en mer hyggelig økonomisk hverdag.

Så da går det en stund før jeg har råd til noe "prosjekt" igjen. Men når jeg vet hvor mye det hjelper, og hvor glad han ble, så spiller det ingen rolle for meg å gå noen år uten en "fet" bil.

Så nå skal jeg ta meg en grandiosa, legge på litt ekstra ost, og feire meg selv & min gode gjerning.

#197799  av Andy_Celica

celicat23 skrev:Søknad til å vinne "årets sønn" ble fylt ut i dag, i form av å betale ned bilen til far så han får en mer hyggelig økonomisk hverdag.

Så da går det en stund før jeg har råd til noe "prosjekt" igjen. Men når jeg vet hvor mye det hjelper, og hvor glad han ble, så spiller det ingen rolle for meg å gå noen år uten en "fet" bil.

Så nå skal jeg ta meg en grandiosa, legge på litt ekstra ost, og feire meg selv & min gode gjerning.
Det må jeg si at var sykt snilt gjort av deg. :D

#197819  av Helmer

Andy_Celica skrev:
celicat23 skrev:Søknad til å vinne "årets sønn" ble fylt ut i dag, i form av å betale ned bilen til far så han får en mer hyggelig økonomisk hverdag.

Det må jeg si at var sykt snilt gjort av deg. :D
Ja det får´n si..!!! :shock:

#197951  av Thomas S

Hmm! Tror fattern skal holde seg unna dette forumet sånn at han ikke får noen ideer :lol: Du havner i Toyota himmelen du ilag med gamle fine Landcruisere osv :wink:

#197971  av peterK

hmm, så et sykt prosjekt her for en tid tilbake. en kar som hadde lagt noen grunker i skjermer og karaokestyr i bilen sin, finner ikke igjen tråden.. den var sort, lambo-dører osvosv. noen som har link?

#198009  av celicat23

Mini-test: Har fått en splitter ny corolla 1,4 5 dørs lånebil. Og det er første bilen jeg har kjørt som gjør at jeg savner yaris 1.3 verso'n. Jeg har aldrig sittet så feil og ukomfortabelt i en bil som i denne corolla'n. Rattet er for langt unna, setet er for høyt, og det er noe jeg ikke kan helt sette fingeren på -- men jeg HATER hvert sekund bak rattet på denne bilen. Så mye at neste gang jeg skal ha yarisen på verksted så kommer jeg til å spesifisere at jeg IKKE på noen måte skal ha en corolla som låne bil!

Og ja, jeg har funnet ut at jeg kan justere både setet og rattet. Men det hjelper ikke når du kun kan justere sittestillingen fra "helt for jævelig" til "ganske jævelig".

Motoren, til å være 1.4 er sterk. Kalle det "bunndrag" vil jeg ikke, for det skjer absoutt ingenting - uansett turtall og gir kombinasjon, med gasspedalen i bunn - men det går helt greit å dasse rundt i 50km/t på 4 gir eller 60km/t på 5 gir f.eks.

Men det hjelper lite når man rett ut HATER hvert sekund bak rattet.

#198015  av Magne_F

peterK skrev:hmm, så et sykt prosjekt her for en tid tilbake. en kar som hadde lagt noen grunker i skjermer og karaokestyr i bilen sin, finner ikke igjen tråden.. den var sort, lambo-dører osvosv. noen som har link?
Tipper at du snakker om denne: http://www.carputer.no/index.php?name=F ... opic&t=957

#198023  av elino

Sitter å rydder i bildene.... så kom jeg over disse som jeg tok i vår rett ved inngangen vår...fjerde året i huset og froskene stiller seg opp slik på samme sted hvert år...må nok være et fruktbart sted, for det kryr av småfrosk rundt august :lol:
Vedlegg
Making... II.jpg
Making... II.jpg (87.82 kiB) Vist 284 ganger
Sjekk blikket på han bak...
Sjekk blikket på han bak...
Making....jpg (53.96 kiB) Vist 289 ganger

#198044  av jsun

I motsetning til tittelen på bildet "Sjekk blikket på han bak" ...... ville jeg si.... sjekk GREPET rundt "dama" :wink: ....
Han har tydligvis ikke planer om å slippe henne 8)

#198355  av Stiansen

Haha :D SÃ¥ ut som han hadde et godt grep der ja :P

#198510  av celicat23

Jeg satt fredelig hjemme og fikla litt med xbox360'n, da det slo meg at min 1996 model sony 33" tv ikke er heeelt hd klar. Og gammel. Og... Eller... For å være helt ærlig så fungerer tv'n som gull, men en trassig liten hjernecelle ligger bakerst i hodet og slår med armer og bein i gulvet og hyl-skriker "jeg vil ha flatskjerm, jeg vil ha flatskjerm!".

Forøverig så er det en av de få som fortsatt fungerer der oppe, så den var således i flertall under avstemningen "hva skal vi finne på nå da?".

Og flatskjerm kan desverre ikke kjøpes på nett. Eller; det KAN. MEN....! Jeg ser for meg noen tankeløse annsikter med smil fra øre til øre hos posten, som akkurat har funnet MIN pakke som inneholder en flatskjerm - og gjør sitt beste for at den ikke skal komme hel frem. Så jeg dro ut, vel vitende om at tolmodigheten min skulle settes på prøve i så godt som ubemannede elektronikk forrettninger.

Og det, som jævel skap oftest, slo jo ikke feil.

Så her er mitt spørsmål... Og for de som har mulighet for å svare på det, så bruk gjerne litt tid på å svare på dette så dere er helt sikre når dere bekrefter min misstanke/teori: Elkjøp, Siba, Lefdal --- de vil helst at du skal ta pengene dine, kaste de inn døra, si til deg selv "denne butikken setter ikke pris på meg som kunde" (du må si det selv, for de kan ikke ha en ansatt til å gjøre det), og så dra rett hjem igjen uten å ha kjøpt noe? Det er det som er forrettningsideen deres? "Kom, betal, få ikke en dritt igjen for det" var tydligvis drømmen som startet det hele.

Jeg gruer meg så inne i helvete til gode gamle sony'n min går istykker, for da må jeg ta 7 rohypnol, 11 vodka shots, og dælje en hammer inn i skallen min så jeg er passe lobotomert for en dag med shopping på våres elskede butikk kjeder igjen.

"Vi gjør norge billigere!" Damn straight! Hadde jeg fått hjelp hadde jeg brukt 19000kr på en philips 42" lcd skjerm. Glad jeg slapp det.
  • 1
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 1174