Har en slik en ja, statusen er for tiden failed delivery. Pakka er visst på rundtur i Europa, sist scan hos business post (admin-visning) er visst Stockholm den 31.mai. Euroad hadde klart å rote bort den ene pakka (det er 2 kolli), så funnet den igjen, men nå har de visst klart å rote bort begge! Skal få pengene tilbake uten renter hvis de ikke dukker opp, men jeg har mine tvil om det blir så lett. Betalte nesten 1000kr i frakt og så bruker den fyren 50kr's frakt med noen litauere rundt i Europa på lastebil. Virker som "firmaet" er et enmannsforetak og de lave prisene er jo pga at de ikke har noenting på lager. Måten de tjener penger på må jo være på fraktprisene, samt at folk betaler varene når de bestiller, og så får de rentene av det. Betalte jo varene i månedskiftet feb/mars i år, men ennå har de ikke dukket opp. De lyver mye også, sier de har fått inn enkelte av varene den ene gangen, og så uka etter så var de visst ikke kommet allikevel. Har sendt og motatt rundt 50 mailer fra firmaet frem og tilbake. Ta dette som en advarsel mot Dcdezign, jeg skal iallefall aldri handle hos det drittfirmaet mer
.