Kan noen av dere som er eiere av ST185 Celicaer importert fra Tyskland bruke ett lite minutt neste gang dere skal ut for å kjøre og ta en titt under panseret og sjekke noe for deres aller kjære webmaster?
Se på bildet nedenfor, det viser en metallplate som står rett oppå radiatoren bokstavlig talt. Dette bilde er fra Kenneths bil som er en Carlos (så dere med Carlos trenger ikke lese videre nå
). Det jeg skulle veldig gjerne ha vist er om noen av dere med en standard GT4 har en slik plate hvor det er klistret merker fra Toyota hvor det står "ABE NR 410"?? Grunnen er at Eibach fjærene er godkjent for denne bilen og biltilsynet vil ha bekreftelse på at min bil er en F410. Dette nummeret brukes bare i Tyskland så min bil som kommer fra Sveits har ikke dette klistret på platen, der står det bare "Toyota Motor Corporation".
Så, noen som kan bekrefte at de har, eller ikke har, teksten "F410" på en slik plate i motorrommet på sin ikke-Carlos-GT4?
Ville være meget takknemling om noen kunne bekrefte dette for meg.. 
Se på bildet nedenfor, det viser en metallplate som står rett oppå radiatoren bokstavlig talt. Dette bilde er fra Kenneths bil som er en Carlos (så dere med Carlos trenger ikke lese videre nå

Så, noen som kan bekrefte at de har, eller ikke har, teksten "F410" på en slik plate i motorrommet på sin ikke-Carlos-GT4?

Vedlegg
f410_2.jpg (33.88 kiB) Vist 3885 ganger
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet