TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger til Mkiv supra. noen gode forslag..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #199140  av 95TT

Jeg har en svart supra som jeg skal handle felger til, blir vel å bestille fra statene tenker jeg, hvis ikke shariff dukker opp med noen som er helt verst til rett pris. Noen som har noen gode forslag.. er litt usikker på dimmen også.. 18 eller 19?? x8 eller x9 foran x9 eller x10 bak. Hva synes folk. et minimum er blank bredekant ellers er tøylene frie. Iforge og hre hadde jo vært fint, men koster jo skjorta.. noen som har gode forslag og helst bilder av dem på bil.

#199177  av Morten M

Vet ikke hva de på bildene heter, men det går an å finne ut. Sikkert dyre, men ihvertfall til inspirasjon. Har sett et par 5 eiker som gjør seg bra på supra. Jeg hadde gått for det største og verste på en sånn bil. Må være 19" for at det skal bli rått. Bredde på felg er jeg usikker på, men du tar selvfølgelig dypere kant bak. Har sett noen felger fra Volk. Volk Racing.. finnes flere typer av den..

En ting er innkjøp da, så skal dekkene byttes ut siden ved slitasje eller punktering. Har punktert 5 ganger totalt på 18" selv. Den ene gangen var dekket maks 50% slitt. De andre gangene var de mer slitt eller utslitt så jeg får takke meg selv, men må si lavprofil punkterer fort.. Og 19" er vel en del dyrere enn 18. Jeg bytta to bakdekk (255/30/18) på bilen min da jeg punkterte på det ene, siden det var såpass slitt. Det ble nesten 5k. Jaja...bare en tanke!
Vedlegg
Bilde 1
Bilde 1
fine felger.JPG (48.22 kiB) Vist 2447 ganger
Bilde 2
Bilde 2
supra.jpg (80.71 kiB) Vist 1855 ganger

#199290  av Stiansen

Morten M skrev:Vet ikke hva de på bildene heter, men det går an å finne ut.
Det har jeg gjort :wink:
:arrow: De øverste er Volk Racing GT-C i Gunmetal-farge
:arrow: De nederste er Blitz Technospeed

:wink:

Ellers er dette mine favoritter :wink:
Sierra Generation :wink:
Bilde

Volk CE28N :wink: Man får også selvfølgelig disse felgene i andre farger enn Bronze også da, Gunmetal, hvite og kromma.
Bilde

:wink:

#199360  av 2000celica

Stiansen skrev:
Det har jeg gjort :wink:
:arrow: De øverste erVolk Racing GT-C i Gunmetal-farge
Det er det definitivt ikke :?
Vedlegg
Volk GT-C
Volk GT-C
Volk.JPG (39.02 kiB) Vist 2383 ganger

#199364  av Morten M

Sikker? Jeg mener det er noen Volk Racing hvor du kan ta av "innematen" slik at du får to små eiker istedetfor en stor. Kan jo se sånn ut på det nederste bildet at det går an å ta bort de greine..

#199377  av 2000celica

Det er Volk Racing GT-V :)

Bilde

#199417  av Stiansen

Aj.. Stygg miss der :wink: Beklager feilinformasjon :wink:

#199445  av Morten M

Noen som vet hva de volk racing felgene ligger på i pris?

#199450  av 95TT

ligger på rundt 2500+USD men vet ikke etter tollavgifter og sånn. noen norske forhandlere?

#199451  av Morten M

For en felg?

#199468  av Andy_Celica

#200726  av Gt-4-Ever

Disse passer bra :D HRE-felger!
Vedlegg
Supra (1).jpg
Supra (1).jpg (78.47 kiB) Vist 1854 ganger

#200777  av SupraST

Noen som har et bilde av Supra med Azev Type E 20" felger? Har et lite bilde av en hvit Supra som står utstilt med de felgene, men vil gjerne ha fler!

#201476  av mr.ourom

Syns disse er fete på svart bil.Powerzone har gruppekjøp på rays nå.
Vedlegg
logo.jpg
logo.jpg (27.39 kiB) Vist 2186 ganger